/
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
جمعی از نیروهای ارکان ثالث شاغل در شرکت گاز استان قزوین:

اعتراض کنیم اخراج می‌شویم

جمعی از نیروهای ارکان ثالث شاغل در شرکت گاز استان قزوین ضمن گلایه از مسئولان این شرکت با اشاره به اینکه پیمانکار چند ماه حقوق آنها را پرداخت نکرده گفته‌اند اگر برای دریافت مطالبات خود اعتراض کنیم تهدید به اخراج می‌شویم.
کد خبر : ۴۱۳۹۶
به گزارش نبض نفت تعدادی از نیروهای ارکان ثالث شاغل در شرکت گاز استان قزوین با ارسال متن زیر به این رسانه از مسئولان این شرکت خواسته‌اند بر رفتار و برخورد پیمانکاران نظارت بیشتری داشته باشند تا حق و حقوق نیروهای ارکان ثالث اینقدر با تاخیر پرداخت نشود.

متن کامل ارسال شده به شرح زیر است:

اینجانبان جمعی از نیروهای ارکان ثالث استان قزوین از شما می‌خواهیم که صدای ما را به گوش مسئولان شرکت ملی گاز برسانید. همکاران ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که اکثر مشکلات ما با شرکت‌های پیمانکاری می‌باشد. این شرکت‌ها حق و حقوق نیروها را از شرکت گاز گرفته و در حساب خود نگه داشته و مطالبات افراد و کارکنان را پرداخت نمی‌کنند. متاسفانه با گذشت چندین ماه از اتمام قرارداد با شرکت مذکور، هر کسی هم به صورت شفاهی و یا کتبی اقدام به اعتراض می‌کند تهدید به اخراج و جابجایی می‌شود. این تهدید هم از طرف پیمانکار مربوطه و هم از طرف شرکت گاز استان انجام می‌شود. در همین راستا چندین نفر از دوستان و همکاران قربانی این تهدیدات شده و اخراج شده‌اند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر