/
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

تشکیل کمیته بررسی حادثه سانچی در مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس با تاکید برضرروت بررسی ابعاد حادثه سانچی گفت: کمیسیون امنیت و کمیته ویژه پیگیری حادثه سانچی موضوع را بررسی می کنند و نتیجه را به مجلس ارایه می دهند.
کد خبر : ۴۱۴۰

نبض نفت- مسعود گودرزی نماینده ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی اعلام عرض تسلیت به خانواده هم هوطنانی که در کشتی نفت کش سانچی به شهادت رسیدند به خبرنگار نبض نفت اظهارداشت: از ابتدای حادثه آنچه در توان بود برای پی گیری این موضوع بکار بسته شد به طوری که وزیران نفت، خارجه و کار هر یک برحسب ماموریت های محوله موضوع را دنبال کردند.

وی افزود: وزیر نفت مداومت در پیگیری های لازم از طریق مجاری ارتباطی داشت، وزیر خارجه پیگیری تلفنی با همتای چینی خود داشت، همچنین وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی نیز به عنوان رئیس کمیته پیگیری به منطقه عازم شد.

گودرزی یادآور شد: دولت چین همکاری هایی کرد منتها زمانی که جان انسان ها مطرح است ما به همکاری های شبانه روزی نیاز داریم که بتوانیم هرآن و درلحظه جلوی فاجعه را بگیریم.

وی تصریح کرد: ضرروت دارد حادثه سانچی را پیگیری کنیم و در کمیسیون امنیت و کمیته ویژه پیگیری حادثه سانچی این موضوع دنبال شود.

عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای برومندی نماینده مرود دشت برای تهیه گزارش به منطقه اعزام شد گفت: باید علت ابعاد حادثه معلوم شود تا دست کم جبران برخی خسارت های مادی و معنوی حادثه دیدگان بشود هر چند که هیچ چیزجای خالی این عزیزان را پر نمی کند.

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر