/
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
شرکت پترو کیمیا آروین

عملیات ساخت و یکپارچه‌سازی تاورهای پتروشیمی زنجان انجام شد

عملیات یکپارچه‌سازی تاور 2001 پتروشیمی زنجان با تلاش کادر تولید و نیروهای فنی شرکت پترو کیمیا آروین انجام شد.
کد خبر : ۴۱۴۳۵


به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پترو کیمیا آروین، مهندس حسین شوشیان مدیرعامل شرکت ضمن تشریح جزئیات این عملیات اجرایی گفت: اجرای این کار حساسیت بسیار زیادی داشت چرا که ساخت تاورهای آمونیاک این پروژه عملاً به سبب ارتفاع و تناژ فقط در سایت امکان‌پذیر بود اما به علت محدودیت شدید به ویژه شرایط آب و هوا، ساخت و یکپارچه‌سازی تاورهای به طول 60 متر و 70 متر و به قطر شش و نیم متری را دشوار می‌کند.

وی افزود: خوشبختانه این کار به همت یک شرکت دانش‌بنیان داخلی انجام شد که کار بسیار ارزشمندی می‌باشد. هم اکنون ساخت و یکپارچه سازی تاور 2001 به صورت کامل با موفقیت انجام و تاورهای 2002 و 2003 در مراحل پایانی ساخت بوده و پیش‌بینی می¬شود تا دو ماه آینده عملیات یکپارچه¬سازی آنها نیز انجام شود.

شوشیان ضمن قدردانی از تلاش همه همکاران گفت: بر خود لازم می‌دانم از زحمات همه همکاران به خصوص همکاران مستقر در سایت پتروشیمی زنجان تشکر و قدردانی کنم.

مهندس شوشیان مدیرعامل شرکت پترو کیمیا آروین در پیامی خطاب به کارکنان مجموعه خود گفت: امروز روز بسیار مهمی در تاریخ شرکت بود. به لطف خداوند تلاش کلیه همکاران محترم  اعم از مدیران، کارشناسان واحدهای مهندسی، کنترل کیفیت، برنامه‌ریزی، بازرگانی، مالی و اداری و نیروهای زحمتکش تولید نتیجه داد و به لطف خدا کاری سخت و زمان‌بر به راحت‌ترین شکل ممکن انجام شد.

مدیرعامل پترو کیمیا آروین در ادامه اظهار داشت: از تلاش تک تک عزیزان تشکر می‌کنم و امیدوارم با همدلی و تلاش بیشتر، روزهای زیبای دیگری مثل امروز را با هم تجربه کنیم.

لازم به ذکر است که طراحی و مهندسی مخزن ذخیره سرد دوجداره آمونیاک پتروشیمی زنجان نیز به اتمام رسیده و در حال حاضر بخش قابل توجهی از متریال‌های مربوط به آن خریداری و به زودی عملیات ساخت و نصب این تجهیز بسیار خاص و فوق حساس توسط شرکت پترو کیمیا آروین در سایت شرکت پتروشیمی زنجان آغاز می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر