/
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲
رئیس بنیاد شهید مطرح کرد؛

لزوم دیدار مستمر مسئولان بنیاد شهید با ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مشاوران امور ایثارگران باید زمینه انجام دیدارهای مستمر رئیس و مسئول دستگاه خود را با ایثارگران مهیا کنند.
کد خبر : ۴۱۵۰۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران روز سه‌شنبه با حضور جمعی از مشاوران وزرا، مشاوران استانداران و مشاوران شبکه اقتصادی کشور در امور ایثارگران به ریاست معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در باشگاه بانک ملی برگزار شد.

قاضی‌زاده هاشمی در این جلسه با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران تنها دستگاه مسئول در حوزه ایثار و شهادت نیست، افزود: بنیاد وظیفه دارد تلاش کند تا مسئولیت سایر دستگاه‌ها و نهادها در قبال ایثارگران به فعلیت و عمل تبدیل شود. خوشبختانه ظرفیت‌های بسیار خوبی در همه دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به ایثارگران وجود دارد و باید از این ظرفیت‌ها به بهترین نحو در راستای منافع ایثارگران بهره گرفت.

وی افزود: یکی از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره اخیر، ایجاد شبکه‌ای با محوریت فعالیت‌های مددکاری است تا مشکلات ایثارگران احصا شود و به اطلاع دستگاه‌های مسئول برسد تا موضوع پیگیری و رفع شود و در این بین مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌ها می‌توانند نقش مهمی داشته باشند و منافع ایثارگران را در دستگاه مربوطه پیگیری کنند.

معاون رئیس جمهوری بیان کرد: مشاورین استانداران در امور ایثارگران نیز می‌توانند در انجام امور فرهنگی در استان‌های خود نقش مهمی داشته باشند که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به پیگیری ساخت فیلم و سریال با موضوع شهدای هر استان اشاره کرد.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: شبکه مشاوران امور ایثارگران همچنین باید به‌خوبی از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر