/
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مهندس ابراهیم وحدت‌نیا مدیرعامل کیمیا سازان پرگاس خبر داد:

شیرهای نفت و گاز پارس تعمیر و تحویل شد

مدیرعامل شرکت کیمیا سازان پرگاس از تعمیر و تحویل دو دستگاه از شیرهای سکوهای گازی نفت و گاز پارس خبر داد.
کد خبر : ۴۱۵۵۱
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت کیمیا سازان پرگاس مهندس ابراهیم وحدت‌نیا مدیرعامل این شرکت از تعمیر و تحویل دو دستگاه از شیرهای صنعتی سکوهای گازی واقع در پارس جنوبی خبر داد و گفت: دو دستگاه از شیرهای سکوهای گازی SPD 14A و SPD 14B دچار خوردگی شده بود که نیاز به تعمیر داشت. یکی از این شیرها دارای خوردگی شدید بود که نیاز به کار بیشتری داشت و در یک پروسه زمانی دو ماهه تعمیرات مورد نیاز انجام شد اما شیر دوم در یک پروسه زمانی یک هفته‌ای تعمیر شد.

وحدت‌نیا افزود: این شیرها توسط شرکت مبین سازه گستر خلیج فارس که یکی از پیمانکاران شرکت نفت و گاز پارس می‌باشد، تحویل کیمیا سازان پرگاس شد و دو دستگاه شیر مذکور پس از تعمیر که شامل ساخت قطعات داخلی از بین رفته، بازسازی کامل شیرها و انجام تست‌های لازم می‌باشد تحویل مبین سازه شد.

مدیرعامل شرکت کیمیا سازان پرگاس در خصوص مشخصات فنی این شیرها گفت: هر دو شیر 6 اینچ بوده و دارای کلاس 2500 هستند که اگر در کشور تعمیر نمی‌شد، برای خرید آنها هزینه زیادی باید صورت می‌گرفت. وی با اشاره به اینکه این شیرها در بالاترین سطح کیفی ممکن تعمیر می‌شود، گفت: شرکت کیمیا سازان پرگاس با تعمیر شیرهای صنعتی در ایران سالیانه از خروج حدود 500 میلیارد ریال سرمایه کشور به خارج جلوگیری می‌کند.

لازم به ذکر است که کیمیا سازان پرگاس یکی از شرکت‌های موفق در زمینه تعمیر و تست شیرهای صنعتی در کشور است که فعالیت خود را از سال 1391 شروع کرده و کارگاه اصلی این شرکت در بزرگراه فتح تهران واقع شده است.

این شرکت در حال حاضر دارای یک تیم فنی بسیار قوی و باتجربه است که شیرهای صنعتی آسیب دیده را با بالاترین کیفیت ممکن تعمیر می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر