/
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

کاهش چهار میلیون تومانی حقوق نیروهای مدت موقت شاغل بر روی سکو

تعدادی از نیروهای مدت موقت شاغل در سکوهای شرکت ملی حفاری ایران از کاهش یک تا چهار میلیون تومانی حقوق این نیروها خبر داده و از وزیر نفت خواسته‌اند به این موضوع ورود کند.
کد خبر : ۴۱۵۶۲

صدای مخاطب- به گزارش نبض نفت تعدادی از کارکنان مدت موقت شاغل در سکوهای شرکت ملی حفاری ایران از کاهش حدود 4 میلیون تومان از حقوق این نیروها خبر داده که بر روی سکو مشغول به کار هستند. این نیروها از وزیر جدید نفت خواسته‌‌اند این موضوع را پیگیری کرده و مشکل را حل کند. متن پیام ارسالی این به پایگاه خبری نبض نفت به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس جواد اوجی عزیز؛ شما جزئی از بدنه شرکت ملی حفاری ایران هستید. نان و نمک‌خورده این شرکت هستید لطفا حق و حقوق پایمال شده ما را توسط مدیرانتان در منابع انسانی نفت که شرایط سختی سکو را درک نمی‌کنند برگردانید.

متاسفانه منابع انسانی وزارت نفت به جای بهبود معیشت پرسنل قراردادی اقماری شرکت ملی حفاری ایران که با این شرایط تحریم و فشار همچنان جان بر کف چرخه این صنعت را می‌چرخانند در حرکتی نسنجیده و کاملاً عمدی آیتم‌های اصلی فیش حقوقی ما را حذف کرده که این کار باعث کم شدن ۱ تا ۴ میلیونی حقوق پرسنل قرارداد موقت اقماری شرکت ملی حفاری ایران شده است.

لطفا در اسرع وقت دستور پیگیری و رسیدگی را صادر بفرمایید که حق و حقوق پایمال شده ما اصلاح شده و برگردد. پیشاپیش از لطف و مرحمت شما کمال تشکر را داریم ...

کارمندان مدت موقت اقماری شرکت ملی حفاری ایران


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر