/
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

دلشوره‌هایی از نوع ساماندهی کارکنان دولت

یکی از مخاطبات پایگاه خبری نبض نفت با ارسال متنی احساسی وضعیت نامناسب نیروهای شرکتی را به تصویر کشیده است. وی در این متن از نمایندگان مجلس خواسته که با تصویب و نهایی کردن طرح ساماندهی کارکنان دولت به مشکلات این اقشار پایان دهند.
کد خبر : ۴۱۵۶۳

به گزارش نبض نفت متن کامل ارسالی یکی از مخاطبان به این رسانه که از نیروهای شرکتی شاغل در دستگاههای دولتی می‌باشد به شرح زیر است:

کاش مسئولین ما در میان کارکنان قراردادی و شرکتی بودند و دلشوره‌هایی که برای آینده شغلی خود داشتند را لمس می‌کردند و آنان را جای اعضای خانواده‌های خود قرار می‌دادند.

کاش مسئولین ما از جنس همین مردم بودند که درد و رنج و فشار زندگی را بر دوش خود حمل می‌کنند و همیشه باید برای تامین هزینه زندگی خود شرمنده همسر و فرزندان خود باشند.

کاش بسیاری از مسئولین ما همچون قراردادی وشرکتی‌ها سه میلیون تومان حقوق می‌گرفتند تا فقط چند روز ماه را با آن گذران زندگی کنند و مابقی روزها از مغازه‌های سر خیابان قرض می‌کردند تا این مشکلات را عمیقاً لمس کنند و فکری به حال این قشر ستمدیده کنند.

مسئولان محترم آیا تا حالا شده است که همسر و فرزندانت را همراه داشته باشید و فرزند دلبند با حسرت به ویترین مغازه‌ها نگاه کند و از آنجایی که می‌فهمد پدر توان خرید را ندارد از کنار آنها بگذرد؟

رییس جمهوری محترم در زمان تبلیغات انتخابات و پس از آن از طرح ساماندهی نیروی های قراردادی و شرکتی حمایت کرده و خواستار اجرای آن شده است. حال چرا برخی از مدیران استانی در حال برخورد با این عزیزان هستند؟ آیا این خود برای بدبین کردن مردم از دولت مردمی نیست؟

کاش برخی از مسئولین درددل بسیاری از کارکنان قراردادی و شرکتی که برای رسانه‌ها ارسال می‌شود را مشاهده کنند خدا وکیلی آدم شرمنده می‌شود که این عزیزان با چه مشقتی روزگار را می‌گذرانند.

اکنون که این عزیزان با تلاش نمایندگان دلسوز کمیسیون اجتماعی بارقه امیدی در دلشان ایجاد شده است را ناامید نکنیم. در حال حاضر توپ در زمین نمایندگان مجلس است که با تصویب قاطع این طرح، دعای دهها هزار نفر همراه با خانواده‌های درد کشیده آنها را با خود همراه کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر