/
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
سخنگوی دولت:

وزارت نفت موفقیت‌های مطلوبی در فروش نفت و دریافت پول آن داشته است

سخنگوی دولت گفت: وزارت نفت در این مدت موفقیت‌های مطلوبی در فروش نفت و دریافت درآمدهای حاصل از آن داشته است.
کد خبر : ۴۱۶۷۴

نبض نفت-علی بهادری جهرمی، شامگاه سه‌شنبه (۱۶ آذرماه) در برنامه  شبکه خبر سیما، مهم‌ترین نقطه قوت دولت سیزدهم را پشتکار دانست و گفت: در طول این سه ماه، دولت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و ان‌شاءالله با حجم زیاد کار، عقب‌ماندگی‌ها در کشور جبران می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در سرعت تزریق واکسن، رکورد قابل‌توجهی داشته‌ایم و تاکنون حدود ۱۱۰ میلیون دوز واکسن تزریق شده است، افزود: اکنون کشور آماده تزریق دوز سوم است.

سخنگوی دولت درباره جزئیات تأمین منابع ارزی برای تهیه واکسن تصریح کرد: وزارت نفت در این مدت موفقیت‌های مطلوبی در فروش نفت و دریافت پول حاصل از آن داشته است.

بهادری جهرمی به موضوع لغو تحریم‌ها نیز اشاره و اعلام کرد: دولت سیزدهم لغو تحریم‌ها را وظیفه خود می‌داند و با جدیت آن را پیگیری می‌کند، همچنین به موازات لغو تحریم‌ها، تلاش برای خنثی‌سازی آن نیز ادامه دارد.

وی گفت: با خنثی کردن تحریم‌ها منابع قدرت ملی نیز افزایش خواهد یافت و قدرت چانه‌زنی و تأمین منافع ملی را نیز در میز مذاکرات افزایش خواهد داد.

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره ستاد هماهنگی اقتصاد دولت، افزود: رویکرد رئیس‌جمهوری در تصمیم‌گیری، فردی نیست و به هیچ‌وجه آن را قبول ندارد، رئیس‌جمهوی معتقد است نخبگان و مدیران مرتبط باید نقشه راهی را تدوین و به سمت آن حرکت کنند.

بهادری جهرمی درباره سفرهای استانی رئیس‌جمهوری و حضور میدانی وی نیز گفت: رئیس‌جمهوری به حضور بین مردم اعتقاد جدی دارند و وزیران و مسئولان را به این امر مجاب می‌کنند. سفرهای استانی از پیش برنامه‌ریزی می‌شود و تصمیم‌ها و کار کارشناسی از قبل انجام می‌شود و تأکید رئیس‌جمهوری این است که تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت باشد.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر