/
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کدهای دستوری همراه اول

کد‌های دستوری همراه اول که به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید

کد‌های دستوری همراه اول راه ارتباطی مشترکین به خدمات و سرویس‌های این اپراتور هستند، در این مطلب لیست تمامی کد‌های دستوری همراه اول را مشاهده کنید.
کد خبر : ۴۱۷۰۲

به گزارش نبض نفت به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران،همراه اول به عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور، خدمات و سرویس‌های بسیار متنوعی را به مشترکان خود ارائه می‌دهد. وسعت خدمات همراه اول محدود به ارائه اینترنت پرسرعت بیسیم یا پرداخت قبوض و دریافت شارژ سیمکارت نیست.

مشترکان همراه اول می‌توانند تمام خدمات و سرویس‌های مورد نیاز خود از جمله پرداخت قبوض خدماتی، انواع خدمات پرداخت، انواع طرح‌های اینترنت همراه، انواع طرح‌های پیامکی، انواع طرح‌های مکالمه، نیکوکاری و ... را توسط همراه اول دریافت کنند.

علاوه بر ارائه خدمات، سرویس‌ها و طرح‌های متنوع توسط اپراتور اول، نحوه استفاده از این خدمات و دسترسی به انواع طرح‌ها و سرویس‌ها نیز به گونه‌ای طراحی شده تا مشترکین همراه اول بتوانند به راحتی در هر موقعیتی خدمت مورد نظر را انتخاب و فعال نمایند.

سرویس‌های متنوع همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من و کد‌های دستوری این اپراتور در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. استفاده از کد‌های دستوری همراه اول یک راه قدیمی، اما همچنان کاربردی است که باعث می‌شود بدون نیاز به اینترنت در هر لحظه بتوانید طرح‌ها و خدمات مختلف را مشاهده و گزینه‌های مورد نظر را انتخاب کنید.

طرح‌ها و سرویس‌های همراه اول از طریق ۵ درگاه اصلی به مشترکان عرضه می‌شود که در این مطلب تمامی این درگاه‌ها و کد‌های دستوری به همراه خدمتی را که توسط آن کد دریافت خواهید کرد، جمع آوری کرده و به شما معرفی می‌کنیم.

درگاه #۱*

کد‌های دستوری درگاه #۱* مربوط به خرید آسان شارژ سیمکارت است، با استفاده از این کد دستوری می‌توانید به خدمات شارژ، اینترنت، سرویس‌های اضطراری، اپلیکیشن، جایزه، نیکوکاری و انارستان دسترسی داشته باشد.

کد‌های دستوری همراه اول که به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید

درگاه #۱۰*

کد‌های دستوری درگاه دستوری #۱۰* مربوط به سامانه جامع همراه اول است که از طریق آن به خدمات اصلی این اپراتور، خدمات پرداخت، طرح‌های تشویقی، طرح‌های مناسبتی و درخواست یوسیم دسترسی خواهید داشت.

کد‌های دستوری همراه اول که به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید

درگاه #۱۰۰*

کد‌های دستوری درگاه درگاه #۱۰۰* شما را به سامانه جامع اینترنت همراه اپراتور همراه اول هدایت می‌کند، خدمات اصلی این درگاه شامل مشاهده حساب، طرح یک ماهه، کوتاه مدت، بلند مدت و ویژه است. توسط این کد مشترکان میتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای به تمامی سرویس و بسته‌های اینترنت همراه اول دسترسی داشته باشند.

کد‌های دستوری همراه اول که به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید

درگاه #۱۰۰۰*

کد‌های دستوری درگاه #۱۰۰۰* مربوط به طرح محدوده هزار است. با وارد کردن این کد‌های دستوری می‌توانید به خدمات مکالمه همراهی، اینترنت ویژه، خوشامد و پیامک همراهی دسترسی داشته باشید.

کد‌های دستوری همراه اول که به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر