/
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴

تفاوت 30 میلیون تومانی بین سکونشینان

یکی از نیروهای شاغل در سکوهای پارس جنوبی از تفاوت 30 میلیون تومانی بین حقوق پرسنل خبر داده و از مسئولان خواسته کمی به حق و حقوق نیروهای پیمانکاری شاغل بر روی سکو توجه کنند.
کد خبر : ۴۱۸۷۳
صدای مخاطب- به گزارش نبض نفت یکی از نیروهای شاغل در سکوهای پارس جنوبی از تبعیض شدید بین نیروهای شاغل بر روی سکو خبر داده و تاکید کرده است که برخی از نیروها تا 35 میلیون تومان حقوق می‌گیرند در حالی که نیروهای پیمانکاری هفت میلیون تومان دریافت می‌کنند.

متن کامل ارسالی این مخاطب به شرح زیر است:

ما نیروهای پیمانکاری شاغل بر روی سکوهای پارس جنوبی خواستار برچیدن تبعیض هستیم. بر روی یک سکو ده الی دوازده نفر کار می‌کنیم یک نفر سی و پنج میلیون تومان حقوق می‌گیرد و یک نفر دیگر بیست میلیون تومان می‌گیرد اما یکی مثل ما پیمانکاران که سخت‌ترین کار تعمیرات بر دوشمان هست در سال 1400 هفت میلیون تومان دریافت می‌کنیم.

از مسئولان محترم تقاضا داریم و خواهش می‌کنیم در طرح برچیدن این پیمانکاری همکاری کنید. در ضمن هنوز طرح طبقه‌بندی مشاغل برای ما اجرا نشده است.

لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر