/
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

چرا ارکان ثالثی‌ها در حراست گاز استان‌ها پول ناهار دریافت نمی‌کنند؟

یکی از کارکنان ارکان ثالث شاغل در حراست شرکت گاز از عدم پرداخت پول ناهار گلایه کرده و از مسئولان شرکت ملی گاز ایران خواسته با پیگیری این مشکل را حل کنند.
کد خبر : ۴۱۸۷۴
صدای مخاطب- به گزارش نبض نفت یکی از کارکنان ارکان ثالث شاغل در حراست شرکت گاز یکی از استان‌ها با ارسال متنی از تبعیض بین نیروهای ارکان ثالث و نیروهای قرارداد موقت در پرداخت حق ناهار گلایه کرده و از مسئولان خواسته این مشکل را حل کنند.

متن ارسالی این مخاطب به شرح زیر است:

با توجه به اینکه نیروهای قرارداد موقت حراست در شرکت گازهای استانی پول ناهار دریافت می‌کنند با اینکه دقیقا مانند نیروهای ارکان ثالت ۸ ساعتی و شیفتی هستند پس چرا نیروهای ارکان ثالث از دریافت پول ناهار محروم هستند!!!

مگر در پرداخت‌ها قانون فرق دارد. حق شیفت نیروهای قرارداد مستقیم ۲۵ درصد است وارکان ثالث ۱۵ درصد. این به معنی واقعی تبعیض است اگه نمی‌توانند ما را قرارداد مستقیم کنند حداقل تبعیض‌ها در پرداخت را که می‌توانند از بین ببرند. این موضوع که دست خودشان است و می‌توانند آن را حل کنند. وقتی موضوعی که حل کردن آن دست خود مسئولان است را حل نمی‌کنند نارضایتی به وجود می‌آید.

لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر