/
۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷

دلیل پرداخت نشدن پاداش نیروهای طرح امنیتی حراست نفت و گاز کارون چیست؟

یکی از نیروهای طرح امنیتی حراست نفت و گاز کارون از مسئولان خواسته موضوع پرداخت پاداش سال 1399 را بررسی کنند و این مبلغ به این نیروها پرداخت شود.
کد خبر : ۴۲۰۵۲
به گزارش نبض نفت یکی از نیروهای طرح امنیتی در واحد حراست نفت و گاز کارون با ارسال متنی به این رسانه از پرداخت نشدن پاداش سال 1399 که مبلغ یک میلیون و 770 هزار تومان است خبر داده و از مسئولان خواسته این موضوع را پیگیری کنند.

متن پیام ارسالی این مخاطب به شرح زیر است:

همانطور که از اوضاع و مشکلاتنیروهای طرح امنیتی در واحد حراست کارون قبلاً مطلع بودید الان متاسفانه ستاد مناطق و حراست کارون به دلایل نامعلومی پاداش سال 1399 که مبلغ یک میلیون و 770 هزار تومان بود را به 224 نفر از نیروهای طرح امنیتی پرداخت نکرده است. لازم است تاکید شود که همه نیروهای حراست این مبلغ را گرفته‌اند اما این مبلغ به نیروهای طرح امنیتی پرداخت نشده است و به گفته دوستان در ستاد این موضوع دیگر منتفی شده است. لطفا پیگیری کنید چرا نیروهایی که پا به پای نیروهای حراستی و بیشتر از نیروهای بومی در منطقه فعال هستند باید کمترین حقوق اداره کار را بدون دادن کارانه و پاداش دریافت کنند. از شما به عنوان یک رسانه تقاضا داریم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.

از طرف 224 نفر از نیروهای طرح امنیتی حراست نفت و گاز کارون

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر