/
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
تفاهم‌نامه همکاری

وزارت نفت و جهاد دانشگاهی ۴ تفاهم‌نامه و قرارداد امضا کردند

وزارت نفت و جهاد دانشگاهی در حضور جواد اوجی، وزیر نفت و حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی دو تفاهم‌نامه همکاری و دو قرارداد امضا کردند.
کد خبر : ۴۲۱۰۴
نبض نفت - این تفاهم‌نامه‌های همکاری و قراردادها امروز (دوشنبه، ششم دی‌ماه) در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی به امضای رئیس جهاد دانشگاهی و شرکت‌های فرعی وزارت نفت رسید.

بر این اساس، تفاهم‌نامه امکان‌سنجی و برنامه‌ریزی بازسازی و تعمیرات اساسی و تأمین تجهیزات بر اساس شرایط دستگاه‌های حفاری و اعلام نیاز شرکت ملی حفاری ایران بین شرکت ملی حفاری ایران و جهاد دانشگاهی و تفاهم‌نامه انجام خدمات مشاوره تصفیه پساب صنعتی واحد بهره‌برداری نفت قشم برای تخلیه به محیط پذیرنده بر اساس استانداردهای ملی کشور با استفاده از روش‌های ترکیبی و بیولوژیکی بین شرکت نفت فلات قاره ایران و جهاد دانشگاهی امضا شد.

در همین حال، قرارداد خرید خدمات فرآورش نفت خام با استفاده از تجهیزات فرآورش سریع احداث کارخانه‌ای به روش ساخت، مالکیت و بهره‌برداری بین شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و جهاد دانشگاهی با مبلغ حدود ۷۱ میلیون دلار و قرارداد تولید و تأمین ۵۹ رول کلاف لوله مغزی سیار میان مدیریت پشتیبانی ساخت و تأمین کالا و جهاد دانشگاهی با مبلغ حدود ۵ میلیون یورو امضا شد، مدت زمان قرارداد نخست ۴ سال و سه‌ماه و قرارداد دوم ۲ سال تعیین شده است.

منبع: شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر