/
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱
نماینده استهبان، نیریز و بختگان در مجلس در گفتگو با نبض نفت:

بانک ایران زمین در زمینه حمایت از تولید ملی گام‌های موثری برداشته است

دکتر طهماسبی نماینده مردم شهرستان‌های استهبان، نیریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حمایت از تولید ملی یک اصل برای تمام بنگاههای اقتصادی است از عملکرد بانک ایران زمین در این زمینه تمجید کرد.
کد خبر : ۴۲۱۲۵
دکتر فرهاد طهماسبی نماینده مردم شهرستان‌های استهبان، نیریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت در خصوص نقش بانکداری الکترونیک در کشور گفت: بانکداری الکترونیک یا بانکداری نوین به دلیل فراهم کردن امکانات رفاهی برای مردم و یا صرفه‌جویی در استفاده از وقت و فرصت از جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی برخوردار است. همانطور که ما در دنیا شاهد پیشرفت بانکداری الکترونیکی هستیم و از جهتی امنیت معاملات و معادلات پولی را تضمین و تامین می‌کند این جایگاه ایجاب می‌کند که ما با جدیت به این موضوع بپردازیم. طهماسبی بانک ایران زمین را از جمله بانک‌های موفق در زمینه بانکداری الکترونیک دانست و گفت: بانک‌های ما باید سعی کنند که مکلف باشند و خودشان را به روز کنند و از سیستم‌های بانکی دنیا عقب نمانند. در کشور ما بانک‌هایی هستند که در زمینه بانکداری الکترونیکی موفقیت‌های بسیار خوبی داشته‌اند که بانک ایران زمین جزء این دسته از بانک‌ها است. نماینده مردم شهرستان‌های استهبان، نیریز و بختگان در مجلس افزود: با بررسی‌های صورت گرفته بانک ایران زمین موفقیت‌های خوبی داشته و امیدوار هستیم همه بانک‌های فعال در کشور در این راستا بتوانند گام‌های موثری را بردارند و بتوانند به مشتریان خود خدمات خوبی را ارائه دهند.

طهماسبی در پاسخ به این سئوال که بانک ایران زمین در زمینه حمایت از تولید ملی چقدر مشارکت داشته گفت: تولید ملی بخشی از یک میثاق ملی است. به نظر من بانک‌ها باید این حساسیت و این توجه خاص را داشته باشند که تولید ملی حمایت شود چرا که تولید ملی افتخار ملی است. موفقیت تولید ملی موفقیت ملی است. شکست تولید ملی شکست ملی است. بنابراین لازم است برای پیشرفت کشور و افزایش تولید ملی همه تلاش کنیم. وی تصریح کرد: سیستم بانکی که سرمایه‌های مادی و مالی را در اختیار دارند باید از تولید ملی حمایت کنند. در این راستا بانک ایران زمین نسبت به آن سهمی که از منابع مالی در اختیار دارد در تولید ملی مشارک مناسبی داشته و توفیقات خوبی را کسب کرده است. امیدوار هستیم شاهد پیشرفت و اهتمام بیشتر بانک‌ها به ویژه بانک‌های خصوصی در این زمینه باشیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر