/
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴

ماجرای 12 نفری که به جای نیروی حراست به عنوان نیروی خدماتی استفاده شده‌اند

حدود 12 نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان که قرار بوده در این شرکت به عنوان نیروی حراست مشغول به کار شوند از آنها به عنوان نیروی خدماتی استفاده می‌شود.
کد خبر : ۴۲۴۲۳
صدای مخاطب- یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت با ارسال متن زیر به موضوع جذب و اشتغال 12 نفر از کارکنانی اشاره دارد که قرار بوده در بخش حراست مشغول به کار شوند اما از آنها به عنوان نیروی خدماتی استفاده شده است. متن ارسالی به شرح زیر است:
بعد از گذشت سه سال کار در حراست فقط به خاطر اینکه پیمانکار برای ما بیمه رد نکرده باید حق ما ضایع شود. آیا کسی نیست جلو این فساد مدیریتی شرکت‌ها را بگیرد؟ ما هم از درد بی‌پولی و بیکاری و فشار زیاد زندگی و به خاطر اینکه برای ما بیمه رد شود مجبور به کار کردن داخل شرکت تسکو زیر نظر اروندان شدیم. قرار شد بعد از اینکه بیمه ما رد شود ما را به حراست انتقال دهند اما متاسفانه ما را به جایی انتقال دادند که انتظارش را نداشتیم و ما را اذیت می‌کنند و به بدترین جای ممکن ما را فرستادند. جایی که هم حقوقش کم است و حتی جایی برای استراحت نداریم.

ما 12 نفر هستیم که همه کارمان قانونی است و از طرف توسعه نفت تایید شده‎ایم. شرکت ملی نفت نامه ما 12 نفر را به عنوان کارمند حراست برای شرکت نفت و گاز اروندان ارسال کرده و ما باید نیروی حراست باشیم نه نیروی خدمات با حقوق کم و با بدبختی زیاد. ما 12 نفر همیشه بیرون آواره هستیم. از شما به عنوان یک رسانه تقاضا داریم موضوع را منعکس کنید تا انتقالی این 12 نفر به سمت نیروی حراست نفت و گاز اروندان انجام شود.


لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.


همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر کند.




مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر