/
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
مدیرعامل بانك صنعت و معدن خبر داد

به كارگیری روش بانكداری باز به منظور تحقق بانكداری دیجیتال و ارایه خدمات به واحدهای تولیدی برتر

دكتر حسين مهري اعلام داشت: در حال حاضر نقطه تمایز بانک‌ها، ارائه خدمات با کیفیت و مورد انتظار مشتريان است و بانك صنعت و معدن از بانكداري باز براي تحقق بانكداري ديجيتال و ارايه خدمات به واحدهاي توليدي برتر بهره مي برد.
کد خبر : ۴۲۴۴۹
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي بانك صنعت و معدن، دكتر مهري كه به همراه دكتر خورسنديان و حسين عسكري اعضاي هيأت مديره و جمعي از مديران ارشد اين بانك در ادامه بازديدهاي ميداني از صنايع مختلف كشور امروز هجدهم ديماه به استان مازندران سفر كرده است، به اتفاق دكتر شمس الدين حسيني نماينده مجلس شوراي اسلامي در جمع صنعتگران و كارآفرينان اين استان حضور يافت و اظهار داشت: بانك صنعت و معدن طی سالهای گذشته در مجموع ۱۶۵ هزار ميليارد ريال براي تأمين مالي صنايع توليدي استان مازندران در ۳۴۱ طرح بزرگ و متوسط پرداخت نموده و براي 4000  نفر به صورت مستقيم اشتغال ايجاد كرده است.

دكتر مهري با اشاره به افزايش سهم تسهيلات سرمايه در گردش در سبد تسهيلاتي اين بانك عنوان داشت: سعي ما بر اين است با ارايه تسهيلات سرمايه در گردش براي تامين نقدينگي بنگاه هاي توليدي مانع از توقف فعاليت و تعطيلي آنها شويم چراكه تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی تا میزان زیادی به تامين و مدیریت منابع کوتاه مدت آن ها مربوط می‌شود و خوشبختانه در این استان در مجموع حدود ۲۵۴ مورد سرمایه در گردش به میزان ۶۱ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وي خاطرنشان كرد: عوامل مختلفي مانند ظهور فين تك ها و مؤسسات بزرگ فناوري، فشار براي ايجاد فضاي باز رقابتي با استفاده از فناوري و تأثير بانك هاي ديجيتال در صحنه بانكداري بين المللي، بانك هاي كشور ما را نيز ناگزير مي سازد كه به سمت ديجيتالي شدن پيش بروند.

دكتر مهري تصريح كرد: شناخت موانع پيش رو، ايجاد ساختار و زيرساخت هاي فناورانه و بهبود فرآيندها و ارتقاي نيروي انساني جزو اهم اقداماتي است كه در راستاي ديجيتالي شدن يك بانك بايد به انجام برسد.

وي ادامه داد: جلب رضايت ذينفعان و تركيب آن با داده هاي واقعي دريافتي از نيازهاي يكايك مشتريان، شرط لازم براي موفقيت يك بانك در سفر ديجيتال است و بايد بر اساس سطح بلوغ داخلي بانك بر اساس نقشه راه تحول ديجيتال، مدل هاي كسب و كار و فرآيندهاي سازمان بازتعريف شده  و همزمان نيازهاي ذينفعان، تحولات محيطي و ميزان پيشرفت و بلوغ بانك در راستاي تحقق بانكداري ديجيتال در نظر گرفته شود.

دكتر شمس الدين حسيني نيز كه در اين ديدارها حضور داشت، تأكيد كرد: بانك صنعت و معدن تمام اقدامات خود را حول محور حمايت همه جانبه از واحدهاي توليدي قرار داده كه همواره خدمات مؤثر و مطلوبي به صنعتگران و كارآفرينان استان ارايه نموده و به مثابه يك شريك و مشاور دلسوز و مجرب در كنار آنان ظاهر شده است.

در اين سفر مديرعامل بانك صنعت و معدن به اتفاق هيأت همراه از شركت هاي برق ماهتاب كاسپين، ايران تك نخ و شركت چوب فشرده خزر بازديد كرد.

نيروگاه برق ماهتاب كاسپين به صورت سندیکایی با  عامليت بانك صنعت و معدن و با تسهيلات 215  ميليون يورو و با مشاركت چند بانك ديگر به بهره برداري رسيده است.   

شركت ايران تك نخ توليد كننده نخ تكسچره، نخ فلامنتي دوجزيي و پلي استر مي باشد و از اين بانك، 155 ميليارد ريال تسهيلات ريالي دريافت كرده است.

شركت چوب فشرده خزر نيز پس از بهره برداري به توليد تخته MDF روكش نشده اشتغال خواهد داشت. اين شركت از بانك صنعت و معدن 570 ميليارد ريال تسهيلات ريالي و 30 ميليون يورو تسهيلات ارزي دريافت داشته است و پس از احداث و راه اندازي، 155 نفر در اين شركت مشغول به كار خواهند شد.    گفتني است، دكتر مهري در ادامه سفر خود در جمع كاركنان مديريت استاني مازندران و شعب ساري، آمل و تنكابن حضور خواهد يافت و همچنين از چندين شركت صنعتي ديگر بازديد خواهد نمود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر