/
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی آغاز بکار کرد

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی با حضور 180 شرکت داخلی و خارجی و نمایندگانی از آلمان، ارمنستان، اسکاتلند، سوئد، کره جنوبی، افریقای جنوبی، چین، گرجستان، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، روسیه، اتریش، امارات متحده عربی و عراق آغاز بکار کرد.
کد خبر : ۴۲۴۷

به گزارش نبض نفت چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی کیش با حضور حبیب الله بی طرف معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت و جمعی از مدیران نفتی کشور شامگاه روز دو شنبه 2 بهمن در کیش افتتاح شد.
این نمایشگاه با حمایت وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، سندیکای صنعت برق ایران و جمعی از شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی در فضایی معادل 18000 متر مربع برگزار می‌شود.
بررسی نقش ابزارهای نوین بیمه های بین‌المللی در سرمایه گذاری خارجی و معرفی نهاد صدور گواهینامه کیفیت انجمن نفت ایران و صدور گواهینامه برای سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران از محورهای جانبی چهاردهمین نمایشگاه نفت و انرژی کیش خواهد بود.
درطول برگزاری نمایشگاه، نشستهایی با حضور مشارکت کنندگان، مدیران و کارشناسان صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی‌های نو برنامه‌ ریزی شده است.

نمایشگاه چهاردهم یک گام به جلو است

حبیب الله بی طرف درباره ارزیابی خود از نمایشگاه چهاردهم در گفتگوی اختصاصی با نبض نفت گفت: یک گام رو به جلو بوده و امیدواریم بهتر بشود.
وی با بیان اینکه طبیعتا نمایشگاه هایی که به صورت سالانه تکرار می شوند این پیام را به مخاطبین خود می رسانند که چه تحولاتی در آن حوزه صنعت اتفاق افتاده است اظهارداشت: در این نمایشگاه ها نیازمندان به خدمات و کالاهای جدید فرصت می یابند با صاحبان صنایع و نوآوران مذاکره کنند و زمینه های قراردادها فراهم می شود. 
وی افزود: به طور کلی نگاه من به نمایشگاه ها ملاحظه تحولات فن آورانه در طول یک سال گذشته و موضوع به وجود آمدن کسب و کار های جدید است، خصوصا کسب و کارهایی که باعث انتقال دانش از خارج به داخل کشور می شود. 
بی طرف یادآورشد: البته در این نمایشگاه ها در برخی شرکت ها مشکلات نقدینگی و کمبود مالی ها نیز ملاحظه می شود که خود این باعث می شود تصمیم گیران و سیاستگذاران به این بخش هم توجه لازم را بکنند تا مشکلات شرکت ها در این زمینه رفع شود.
در همین حال محمود صدیقی مدیر برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی کیش گفت: این رویداد چهار روزه می‌تواند راهی برای توسعه بازار‌های نفتی ایران باشد.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری چهاردهمین رویداد انرژی را افزایش بازدهی تولید کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی دانست گفت: این نمایشگاه با هدف افزایش بازدهی تولید واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها، یافتن بازارهای صادراتی، معرفی ظرفیت‌های کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت و ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برگزار می‌شود.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر