/
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶

مشکلات کارگران شاغل در رستوران‌های نفت امیدیه

کارگران شاغل در رستوران‌های نفت امیدیه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، نداشتن هزینه ایاب و ذهاب و پاسخگو نبودن مسئولان مربوطه بخشی از این مشکلات است.
کد خبر : ۴۲۵۷۲
مشکلات کارگران شاغل در رستوران‌های نفت امیدیه
به گزارش نبض نفت یکی از کارگران شاغل در رستوران‌های نفت امیدیه با ارسال متنی به برخی از مشکلات کارگران زحمتکش این شرکت اشاره کرده است. پیگیری و حل مشکلات مطرح شده خواسته اصلی این کارگران عزیز است. متن ارسالی به شرح زیر است:

با سلام و عرض ادب

ما از کارگران رستوران‌های شرکت بهره‌برداری نفت امیدیه هستیم. طرح طبقه‌بندی مشاغل برای همه ادارات انجام شده ولی متأسفانه برای ما نیروهای شاغل در رستوران‌ها این طرح اجرا نشده و هنوز پاداش بهره‌وری را هم به ما پرداخت نکرده‌اند. به هر اداره‌ای مراجعه می‌کنیم فقط جواب‌های بیهوده می‌شنویم و این در حالی است که در سامانه ساپنا هم ثبت شده‌ایم.

گلایه بعدی ما این است که برای برخی از رستوران‌های بیرون از شهر که رفت و آمد روزانه برای نیروها واقعا دشوار است هیچ گونه سرویس ایاب و ذهاب طبق قرارداد در اختیار ما قرار نمی‌دهند و هیچ گونه آیتمی درمورد عملیاتی بودن و سختی شرایط کار در فیش حقوقی به ما تعلق نمی‌گیرد. ما مجبور هستیم با این همه مشکلات هر روز از شهرستان‌های اطراف به محل کار بیاییم.

درخواست ما از آن مقام محترم این است که شرایط کاری رستوران‌های بیرون از شهر را به صورت اقماری تغییربدهید زیرا ما قشر ضعیف کارگر همگی عائله‌مند هستیم و مشکلات زیادی داریم. واقعا برای ما دشوار است هر روز در این فاصله‌های زیاد(محل زندگی تا محل کار) بخواهیم رفت و آمد کنیم. خواهشمندیم با پیگیری جدی قسمتی از مشکلات ما کارگران رستوران‌های شرکت بهره‌برداری نفت امیدیه(آغاجاری) را برطرف کنید.

با تشکر و دعای خیر


لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر کند.



مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر