/
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
گاز طبیعی

بهره‌مندی بیش از ۸۳ هزار مشترک زاهدانی از گاز طبیعی

مسئولان شهر زاهدان برای اجرای پروژه گازرسانی به شهر زاهدان از شرکت گاز قدردانی کردند.
کد خبر : ۴۲۷۰۱
نبض نفت-پیرو دعوت شورای اسلامی شهر زاهدان از مسئولان شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان و برای پیگیری، بررسی و گزارش وضع گازرسانی به شهرستان زاهدان نشستی در صحن شورای اسلامی این شهرستان و با حضور فرماندار و اعضای این شورا برگزار شد.

رضا پنجابی، مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان ضمن تشریح عملکرد و دستاوردهای مهم این پروژه، همکاری و همگرایی‌های خوب ایجادشده به‌منظور مدیریت مناسب پروژه را مطلوب دانست و گفت: این قبیل همکاری‌های می‌تواند الگو و سرلوحه مناسبی برای انجام دیگر اقدام‌ها و پروژه‌ها باشد.

ابوذر مهدی نخعی، فرماندار و حسن سپاهی، رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان نیز ضمن قدردانی از اقدام‌های شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان، این پروژه عظیم ملی و ایجاد امید میان شهروندان و منتفع شدن بیش از ۸۳ هزار مشترک از این موهبت الهی، همچنین اجرای یک هزار و ۳۸۰ کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع گاز در شهر زاهدان با ایجاد قابلیت ظرفیت‌سازی برای ۱۴۰ هزار اشتراک‌پذیری در ظرف مدت زمان تقریبی سه سال را بسیار ارزشمند توصیف کردند.

براساس این گزارش، با توجه به پیشرفت ۹۹.۵ درصدی این پروژه عظیم مقرر شد گروه‌های مشترک کاری همچنان به قوت خود برای تکمیل مراحل پایانی و رفع موانع و مشکلات باقیمانده،  اقدام‌های لازم را معمول و گزارش‌های بازخورد را منعکس کنند.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر