/
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶

مشکلات پیمانکار غذایی مراکز انتقال نفت پایطاق و نفت‌شهر منطقه غرب

یکی از مخاطبان نبض نفت به برخی مشکلات پیمانکار غذایی مراکز انتقال نفت پایطاق و نفت‌شهر اشاره کرده و از مسئولان مرتبط خواسته با تعویض پیمانکار به مشکلات موجود پایان دهند.
کد خبر : ۴۲۷۴۷
صدای مخاطب- به گزارش نبض نفت یکی از مخاطبان این رسانه که از کارکنان مراکز انتقال نفت پایطاق و نفت‌شهر می‌باشد با ارسال متن زیر به برخی از مشکلات مربوط به پیمانکار غذایی این مجوعه اشاره کرده است. متن ارسال شده به شرح زیر است:

پیمانکار غذایی مراکز انتقال نفت پایطاق و نفت‌شهر از ابتدای شروع به کار در منطقه غرب، به هیچکدام از تعهداتی که طبق قرارداد فی مابین با شرکت متعهد شده عمل نکرده و بر اساس سلیقه شخصی خود و به صورت دلخواه مواد غذایی و مایحتاج مراکز را تامین کرده است.

ایشان تاکنون هر چه از طرف مسئولین منطقه تذکر دریافت کرده به واسطه داشتن پارتی قوی(صحبتی که در مراکز شایع شده) اهمیتی نداده است و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

در مدت حضور نامبرده به عنوان پیمانکار، بارها اتفاق افتاده که در مراکز به علتنبودن مواد غذایی، هیچ غذایی برای کارکنانی که ۱۲ ساعت کار طاقت فرسای شیفتی را انجام داده‌اند طبخ نگشته و کارکنان به نان خشک قناعت کرده‌اند.

طبق قرارداد باید در تمام وعده‌های غذایی نوشیدنی یا دسر سرو گردد ولی نامبرده از این کار استنکاف ورزیده و اهمیتی به این موضوع نداده است.

در حال حاضر کارکنان مراکزی که به شهر دسترسی دارند جهت تهیه موادغذایی به شهر مراجعه می‌کنند اما مرکزی مثل نفت‌شهر که امکان چنین کاری را ندارد کارکنان باید چه کار کنند؟

با توجه به اینکه کارکنان اعتراض خود را به گوش مسئولین رسانده‌اند اما تا کنون هیچ تغییری در اوضاع غذایی مراکز صورت نگرفته است!

نامبرده با توجه به اینکه به صورت قرضی از شهرهای اطراف مراکز، مواد غذایی تهیه کرده است و پول فروشندگان را نداده که این موضوع باعثشده فروشندگان به درب مراکز مراجعه و پول خود را بخواهند که این موضوع باعث ایجاد تهدیداتی برای شرکت شده و نمونه آن به گروگان گرفتن نماینده پیمانکار در پایطاق و تهدید کردن کارکنان مرکز می‌باشد.

غذاهایی که در مراکز توسط ایشان سرو شده به لحاظ کمی و کیفی استاندارد لازم را نداشته که این موضوع سلامتی کارکنان را تهدید کرده است.

ایشان از شرکت پول غذای درجه یک را اخذ می‌کند اما در عمل غذایی با کیفیت پایین(اگر طبخ شود) به کارکنان تحویل می‌دهد.

باید از مسئولین منطقه سوال کرد چرا تا کنون در این خصوص اقدامی نکرده‌اند؟

در پایان باید تاکید شود که کارکنان مراکز حتی اگر غذایی برای خوردن نباشد ذره‌ای در کار خود کوتاهی نکرده و همیشه در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده و از هیچتلاشی دریغ نخواهند کرد اما از مسئولینانتظار مقابله با چنین اجحافی در حق بیت‌المال را دارند‌.

با تشکر؛جمعی از کارکنان مراکز منطقه غرب

لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر