/
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

لزوم توجه به مشکلات نیروهای ایمنی و آتش‌نشانی شرکت نفت و گاز اروندان

یکی از نیروهای ایمنی و آتش‌نشانی شرکت نفت و گاز اروندان به برخی از مشکلات این نیروها اشاره کرده و از مدیرعامل این شرکت خواسته به مشکلات آنها رسیدگی شود.
کد خبر : ۴۲۸۷۵
لزوم توجه به مشکلات نیروهای ایمنی و آتش‌نشانی شرکت نفت و گاز اروندان
به گزارش نبض نفت یکی از نیروهای ارکان ثالث ایمنی و آتش‌نشانی شاغل در شرکت نفت و گاز اروندان با ارسال متنی به برخی از مشکلات این نیروها اشاره کرده است. متن ارسالی این مخاطب به شرح زیر است:

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران پایگاه خبری نبض نفت

ما نیروهای ارکان ثالث ایمنی و آتش‌نشانی شاغل در شرکت نفت و گاز اروندان هستیم. با توجه به اینکه کلیه کارکنان منطقه نفتی دارخوین و غرب کارون و کلیه شرکت‌های حاضر در منطقه به صورت 4 روز کار و 4 روز استراحت مشغول به کار هستند متاسفانه شرکت نفت و گاز اروندان فقط برای نیروهای ایمنی و آتش‌نشانی قانون 14 روز کار و 7 روز استراحت را اجرا می‌کند. این در حالی است که تردد روزانه که باید 3 ساعت در مسیر با سرویس تردد کنیم نیز در نظر گرفته نشده است. ضمنا در این مدت 14 روز هر کس مرخصی استحقاقی بگیرد از کارکردش کم می‌شود و ساعات اضافه‌کاری هم که برای ما محاسبه نمی‌شود. حتی در زمان اوج شیوع کرونا هم دورکاری که قانون کشوری و همگانی بود برای ما اجرا نشد به بهانه اینکه کار ما خدماتی می‌باشد. خواهشمندیم صدای ما را به گوش مدیرعامل آقای عذاری اهوازی و مسئولین مربوطه برسانید.

با تشکر

کارکنان ایمنی و آتش‌نشانی غرب کارون و دارخوین

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر