/
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
عضو هیأت مدیره بانك صنعت و معدن:

گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در این بانك از رشد 190 درصدی برخوردار است

علي موحدنژاد اظهار داشت: ميزان گشايش اعتبارات اسنادي ريالي در بانك صنعت و معدن در 10 ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 190 درصد، افزايش داشته است.
کد خبر : ۴۲۹۰۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي بانك صنعت و معدن، وي ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: ميزان گشايش اعتبارات اسنادي ريالي در 10 ماهه امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۹۰ درصدی برخوردار بوده که نشان از عزم همکاران این بانک در حمايت از تولیدکنندگان و کارآفرینان دارد.


موحدنژاد با اشاره به رشد قابل توجه ميزان پرداخت هاي اين بانك در قالب انواع تسهيلات به واحدهاي توليدي كشور عنوان داشت: با تمركز بر گزينش طرح ها بر اساس گزارش هاي توجيهي كارشناسي شده و بررسي اهليت و صلاحيت مجريان طرح هاي صنعتي و معدني، موفق شديم ميزان پرداختي ها به طرح هاي ياد شده را تا 78 درصد افزايش دهيم.


اين مدير ارشد بانكي افزود: در همين بازه زماني 10 ماهه، مانده سپرده هاي چهارگانه 73 درصد بيشتر شده و ميزان صدور ضمانتنامه هاي ريالي نيز 43 درصد بيشتر از سال گذشته بوده است.


عضو هيأت مديره بانك صنعت و معدن همچنين با اشاره به افزايش ميزان وصول مطالبات اين بانك عنوان كرد: ميزان وصول مطالبات غير جاري در 10 ماهه امسال، عليرغم تداوم ركود و مشكلات تحريم هاي ظالمانه بر بخش توليد كشور از افزايش 56 درصدي برخوردار است كه اميدواريم با عارضه يابي، انجام مساعدت هاي ممكن در چارچوب قوانين و تعامل و ارتباط مداوم با توليدكنندگان ميزان مطالبات در اين بانك به حداقل برسد.


وي در پايان خاطرنشان كرد: اين بانك در نظر دارد با تدوين برنامه ها و سياست هاي اعتباري بر طبق نظرات كارشناسان اين بانك و خبرگان شبكه بانكي در سال جديد از تمام توان و ظرفيت هاي خود براي حمايت از صنعتگران و معدنكاران كشور بهره ببرد تا ديگر در هيچ استان كشور شاهد مختل شدن خطوط توليد يا تعطيلي بنگاه هاي توليدي نباشيم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر