/
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷

مشکلات متعدد نیروهای حراست مارون؛ از پاس‌کاری بین پیمانکار و بخش اداری تا تاخیر در پرداخت حقوق و پاداش

نیروهای حراست شرکت مارون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. برای گرفتن فیش حقوقی بین بخش اداری و پیمانکار پاس‌کاری می‌شوند و حقوق و پاداش آنها هم با تاخیر زیاد پرداخت می‌شود.
کد خبر : ۴۳۱۷۴
صدای مخاطب- به گزارش نبض نفت یکی از کارکنان حراست شرکت نفت مارون به برخی از مشکلات این نیروها اشاره کرده است. متن ارسالی این مخاطب به شرح زیر است:

ما کارکنان حراست مارون هنوز داریم از دست مسئولان این شرکت زجر می‌کشیم. خواهشاً تاخیر در پرداخت حقوق و پاداش بهره‌وری کارکنان حراست ارکان ثالث این مجموعه را منتشر کنید. همه واحد‌های مارون به موقع حقوق و پاداش می‌گیرند به موقع لباس می‌گیرند بجز نیروهای مظلوم حراست

بعد از 18 سال کار برای حقوق خودم باید بروم به کارمندان رسمی و پیمانکار التماس کنم.

پاداش نیمه اول1400 را همه شرکت‌های مناطق جنوب پرداخت کرده‌اند حتی خود واحد‌های مختلف شرکت مارون همین پاداش را گرفته‌اند بجز نیروهای حراست. سئوال این است که چرا؟

مشکل از مسئولان و مدیران مربوطه است.

مشکل بعدی ما این است که هر ماه به عنوان‌های مختلف از حقوق ما کم می‌کنند. حداقل تا یک میلیون تومان از ما کم می‌کنند. حقوق ما کم شده می‌گویند سیستم اینجور تعریف کرده و دست ما نیست. مگر سیستم دست کیست؟

یک موضوع دیگر که ثابت می‌کند از حقوق ما کسر می‌کنند این است که از اول سال 1400 تا الان هیچ گونه فیش حقوقی به ما نداده‎اند. به پیمانکار می‌گوییم پیمانکار می‌گوید دست امور اداری حراست است به امور اداری حراست می‌گوییم آنها هم می‌گویند دست پیمانکار است. این وسط فقط ما پاس کاری می‌شویم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر