/
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵

حضور پررنگ شرکت خدمات فنی مهندسی گسترش پتروشیمی شیراز در اولين نمایشگاه دستاوردهای مدیریت جهادی کشور

شرکت خدمات فنی مهندسی گسترش پتروشیمی شیراز قصد دارد با خودکفایی فنی و صنعتی، ایجاد و انتقال تکنولوژی از طریق ارائه و انجام عملیات طراحی و مهندسی، مشاوره و نظارت و مشارکت در طرح‌های مختلف صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور خدمات ویژه و منحصر به فردی را ارائه کند.
کد خبر : ۴۳۳۳۴

به گزارش نبض نفت شرکت خدمات فنی مهندسی گسترش پتروشیمی شیراز با رویای خودکفایی فنی در صنعت نفت کشور فعالیت خود را از سال 1390 شروع کرده و در طی یک دهه از فعالیت خود توانسته گام‌های موثری در این صنعت بردارد.

به گزارش روابط عمومی این شرکت خودکفایی فنی و صنعتی، ایجاد و انتقال تکنولوژی از طریق ارائه و انجام عملیات طراحی و مهندسی، مشاوره و نظارت و مشارکت در طرح‌های مختلف صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور از جمله اهداف اصلی این شرکت تلقی می‌شود.

این شرکت علاوه بر ارائه خدمات مهندسی فنی و مهندسی، در زمینه عملیات نگهداری و تعمیرات، راه‌اندازی، بهره‌برداری، ساخت تجهیزات کارخانجات و صنایع و تامین و آموزش تخصص‌های مورد نیاز فعالیت دارد.

به گفته مسئولان این شرکت این مجموعه تلاش می‌کند با رعایت الزامات زیست محیطی، ایمنی و بهداشت حرفه‌ای خدمات خود را با کیفیت، زمان و هزینه بهینه در عرصه داخلی و بین‌المللی عرضه کند.

لازم به ذکر است که شرکت خدمات فنی مهندسی گسترش پتروشیمی شیراز در طی یک دهه گذشته پروژه‌های مهمی را در کشور اجرا کرده است و در حال حاضر هم نظارت بر عملیات پیش راه‌اندازی و مسئولیت اجرای عملیات راه‌اندازی واحدهای آمونیاک، اوره بالک و یوتیلیتی پتروشیمی مسجدسلیمان و تامین نیروهای مورد نیاز شرکت پتروشیمی شیراز در زمینه‌های خدمات فنی، بازرگانی و خدمات عمومی را بر عهده دارد. این شرکت همچنین در راستای فعالیت‌های برون‌مرزی خود در حال حاضر مشغول فراهم کردن مقدمات اجرای عملیات بازسازی شرکت کودسازی بصره عراق است و تلاش می‌کند از دانش فنی موجود در مجموعه به بهترین نحو ممکن استفاده کند و از طرفی در راستای ارائه خدمات به صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور گام‌های موثری بردارد.

لازم به ذکر است شرکت خدمات فنی مهندسی گسترش پتروشیمی شیراز در اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور که در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد حضور پررنگی داشت و با حضور در این نمایشگاه تلاش کرد که بخشی از توانایی‌های خود را به بازدیدکنندگان معرفی کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر