/
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱

درگذشت مرد اخلاق در پتروشیمی نوری

متاسفانه روز گذشته خبری منتشر شد که کام همه همکاران را تلخ کرد؛ سیدحسین موسوی مدیر روابط عمومی پتروشیمی نوری به دیار حق شتافت.
کد خبر : ۴۳۳۸۹
درگذشت مرد اخلاق در پتروشیمی نوری
سیدمسعود حسینی سردبیر پایگاه خبری نبض نفت

به گزارش نبض نفت روز گذشته خبری در فضای مجازی کشور و بعد از آن در رسانه‌ها درج شد که بسیار تلخ و ناراحت کننده بود.

سیدحسین موسوی مدیر روابط عمومی پتروشیمی نوری به دیار حق شتافت. این خبر به سرعت در بین اهالی رسانه و فضای مجازی کشور به ویژه در گروههای مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دست به دست شد تا یک اتفاق تلخ دیگر ثبت شود.

باور کردن درگذشت سیدحسین موسوی مردی از جنس اخلاق و منش انسانی خیلی سخت بود. هنوز زمزمه‌های صحبت‌های وی در آخرین نشست خبری که دو سال قبل در پتروشیمی نوری ترتیب داده بود در گوشم می‌پیچد. انگار همین دیروز بود که به اتفاق تعدادی از همکاران رسانه‌ای وارد منطقه عسلویه شدیم و بازدید از پتروشیمی نوری یکی از برنامه‌های اصلی این سفر بود.

با اینکه فقط دو سال با این مرد فقید ارتباط و آشنایی داشتیم اما انگار سال‌‎های سال با وی ارتباط و تعامل داشتیم. وی همیشه سعی می‌کرد با خلق و خوی خوب خود همه را راضی نگه دارد. بدون شک پتروشیمی نوری، جامعه رسانه‌ای کشور و جامعه روابط عمومی روز گذشته یکی از بهترین نیروهای خود را از دست داد. پر کردن جای خالی این عزیز تقریبا غیرممکن است و چه خوب است که این مرد نیکو را اسوه قرار داده و مانند وی رفتار کنیم چرا که آنچه در این دنیا باقی می‌ماند فقط خوبی و بدی است.

پایگاه خبری نبض نفت این ضایعه بزرگ را خدمت خانواده محترم و همکارانش تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم علو درجات را در نزد ایزد منان مسئلت داریم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر