/
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

درخواست ایثارگران شاغل در صندوق های بازنشستگی نفت و شرکت های زیرمجموعه برای تبدیل وضعیت کاریشان

یکی از‌ مخاطبان ‎‎نبض نفت به نمایندگی از ‎ایثارگران شاغل در‎ صندوق های بازنشستگی نفت و شرکت های زیر‌‎مجموعه ‌برای تبدیل وضعیت کاریشان،‎ خواهان انتشار‎‎ درخواستشان در این رسانه و رسیدگی مسوولان ذیربط شد.
کد خبر : ۴۳۷۱۶

به گزارش نبض نفت،‎‎ این مخاطب می گوید:‎‎‎ رئیس هیات رئیسه صندوق بازنشستگی نفت توسط وزیر نفت انتخاب میشود، هیات امنای آن نیز وزیر نفت، وزیر کاروهیات مدیره شرکت ملی نفت هستند، از لحاظ اداری و مالی در اساسنامه مستقل است،‎ درسال ۹۸ نیز توسط دیوان عدالت اداری خصوصی بودنش ابطال شده و زیر نظر دولت اداره می شود چرا که اساسنامه آن توسط هیات وزیران به تصویب می رسد؛ لذا استدعا داریم مسئولین مربوطه پیگیر تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در صندوق های بازنشستگی نفت و شرکت های زیرمجموعه باشند.

همچنین رای هیات تخصصی در تصویر زیر قابل مشاهده است.



درخواست ایثارگران شاغل در صندوق های بازنشستگی نفت و شرکت های زیرمجموعه برای تبدیل وضعیت کاریشان


لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر کند.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر