/
۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
علی عسکری:

توسعه صنعت پتروشیمی جز با تکیه بر توان و دانش داخلی و شرکت‌های دانش بنیان ممکن نیست

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در پیامی با تبریک فرارسیدن سال نو تاکید کرد که نتیجه اعتماد به توان و دانش داخلی و شرکت‌های دانش بنیان، توسعه صنعت پتروشیمی، افزایش سطح داخلی‌سازی در صنعت، کاهش بیش از پیش خام فروشی، خلق حداکثری ثروت و اشتغال‌زایی است.
کد خبر : ۴۴۱۴۴
به گزارش نبض نفت از گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، متن پیام دکتر علی عسکری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قرنی جدید و سالی نو آغاز شد و بی‌شک در آمیختن آن با عطر مهدوی (عج) نویدبخش سال و قرنی مبارک و انشالله همراه با پایان انتظارها برای ظهور ناجی عالم بشریت است، آغاز این سال  را به همه همکاران خود در خانواده بزرگ و پر افتخار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سال ۱۴۰۱ که حلول آن را به جشن نشسته‌ایم، از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است.

ما عمیقأ معتقد هستیم که توسعه صنعت پتروشیمی، تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع پایین دستی مبتنی بر اقتصاد مردمی و عدالت پایه، جز با تکیه بر توان و دانش داخلی و عزم جوانانی که «شرکت‌های دانش بنیان» نمادی کامل از ظهور آن هستند، ممکن نیست و نتیجه این اعتماد، افزایش سطح داخلی‌سازی در صنعت، کاهش بیش از پیش خام فروشی، خلق حداکثری ثروت ،اشتغال‌زایی و حرکت به سوی اقتصاد دانش بنیان است. 

گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، به‌عنوان بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمیایی کشور، که در سال‌های اخیر نقش مهمی در مقابله با جنگ اقتصادی داشته و همواره اعتماد به شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکنندگان ایرانی را راه‌گشا در برابر این تحریم‌ها می‌دانسته، اینک خود را برای جهادی بزرگتر؛ آن هم در عرصه تولید با تکیه بر توان و دانش جوانان مومن، دانشمند و انقلابی ایران عزیز اسلامی آماده می‌کند. 

در پایان با آرزوی سالی همراه با سلامتی و موفقیت برای شما عزیزان، امید این دارم که مجدانه‌تر از گذشته و با ایمانی راسخ، شاهد افتخارآفرینی‌های بیشتر «خلیج فارس» در عرصه ملی و جهانی در تبدیل کردن تهدید تحریم‌های ناجوانمردانه به فرصت و کمک به توسعه اقتصادی کشور در راستای دغدغه مقام معظم رهبری برای رشد و پیشرفت اقتصاد ملی، تولید دانش بنیان و اشتغال زا و اقتصاد مقاومتی باشیم. 

انشالله…

علی عسکری

مدیرعامل و نائب رییس هیأت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر