/
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
آزادیخواه:

ایران آماده هرگونه همکاری نظامی و دفاعی برای مقابله با قاچاق و تروریسم در منطقه است

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به سفر وزیر دفاع کشورمان به تاجیکستان که عمق ظرفیت‌های نظامی و دفاعی ایران را معرفی کرد، گفت: جمهوری اسلامی آمادگی هرگونه همکاری با همسایگان برای ایجاد ثبات و امنیت در منطقه را دارد.
کد خبر : ۴۵۵۱۶
نبض نفت_ احد آزادیخواه با اشاره به سفر اخیر وزیر دفاع کشورمان به تاجیکستان و مذاکرات در حوزه دفاعی و نظامی گفت: جمهوری اسلامی 15 کشور همسایه دارد که اگر روابط خود با این کشورها را در حوزه اقتصادی، امنیتی، نظامی و دفاعی توسعه دهد قطعا تحولی در غرب آسیا ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ظرفیت هایی که از سوی وزیر دفاع کشورمان در تاجیکستان به مسئولان عالیرتبه نشان داده شد، عنوان کرد: این موضوع مصداقی برای مفهومی کلی است که جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور همسایه برای ایجاد امنیت و ثبات منطقه آمادگی هرگونه همکاری را از مبارزه با تروریسم بین الملل  گرفته تا مبارزه با قاچاق مواد مخدر را دارد.

وی یادآور شد: امروز ما ظرفیت صدور تجهیزات نظامی به سایر کشورها را داریم که در این حوزه، وزارت دفاع و سازمان هوافضا هر کدام بخشی از کار را بر عهده دارند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست و فراکسیون روحانیت در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با افزایش توان نظامی خود و برگزاری رزمایش های مشترک با کشورهای قدرتمند جهان نشان داده است می تواند ثبات و امنیت منطقه را حفظ کرده و نیازی به حضور نظامیان تروریست آمریکایی در منطقه وجود ندارد.
منبع:خانه ملت
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر