/
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵

عملکرد بی‌نظیر شرکت پالایش نفت بندرعباس در حوزه نیروی انسانی

دکتر نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس از حذف تمام شرکت‌های پیمانکاری در این مجموعه خبر داد و گفت به خاطر اینکه دغدغه‌های نیروی انسانی در خصوص امنیت شغلی از بین برود تمام شرکت‌های پیمانکاری را حذف کرده‌ایم.
کد خبر : ۴۵۵۶۰
تعداد بازدید : 14
قسمت اول- دکتر هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت با اشاره به اینکه نمایشگاه نفت یک فرصت بسیار خوب برای شرکت‌های داخلی و خارجی است که بتوانند توانمندی‌های خودشان را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند گفت: در این نمایشگاه مدیران صنعت نفت کشور با آخرین توانمندی و ظرفیت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه به ویژه شرکت‌های ایرانی آشنا می‌شوند. ما می‌توانیم حداکثر استفاده را از شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های طراح و سازنده ببریم.
دکتر نامور در خصوص اهمیت نیروی انسانی در صنعت نفت کشور و مهمترین اقدامات صورت گرفته در این زمینه در شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: به خاطر اینکه نیروهای پیمانکاری دغدغه و نگرانی از بابت شغل خود نداشته باشند تمام شرکت‌های پیمانکاری را در شرکت پالایش نفت بندرعباس حذف کرده و با نیروها به صورت مستقیم قرارداد بسته‌ایم. این موضوع باعث شده نیروی انسانی در این پالایشگاه بهره‌وری بیشتری داشته باشد....

برای آگاهی از جزئیات این گفتگو فیلم مصاحبه را ملاحظه فرمایید.

بخش دوم این گفتگو تا 48 ساعت آینده بر روی پایگاه خبری نبض نفت منتشر می‌شود.

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر