/
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
در هفته محیط زیست اعلام شد ؛

توجه ویژه شرکت ملی حفاری به ارتقای فرهنگ محیط زیستی

سرپرست محیط زیست شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت با اولویت قرار دادن ضوابط و مقررات سازمان حفاظت محیط زیست، توجه ویژه‌ای به ارتقای فرهنگ محیط زیستی دارد.
کد خبر : ۴۶۰۲۵
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مریم حمیدوای ضمن گرامیداشت هفته جهانی محیط زیست (۱۶ تا ۲۲ خردادماه)، گفت: در ارتباط با این هفته اقدام‌های فرهنگی مختلفی نظیر تهیه فایل‌های آموزشی شامل (پاورپوینت، پوستر و...) صورت گرفت و برای استفاده و بهره‌برداری کارکنان در سامانه مکاتبات اداری ارسال شد.

وی اظهار کرد: همچنین افزون بر کاشت نهال و انواع درختچه باهدف افزایش سرانه فضای سبز در اداره‌های ستادی و مجموعه‌های کارگاهی شرکت در مناطق عملیاتی در نقاط مختلف کشور، برنامه‌های متعددی در این رابطه در دستگاه‌های حفاری برگزار شد.

سرپرست محیط زیست شرکت ملی حفاری ایران گفت: برای نمونه در  اقدامی خودجوش و داوطلبانه کارکنان اردوگاه دکل حفاری  ۸۱ فتح مستقر در میدان نفتی مارون در گستره مناطق نفت‌خیز جنوب مبادرت به خرید نهال و درخت‌کاری و کاشت گل پیرامون دستگاه حفاری و اردوگاه آن کردند.

حمیدوای که واحد تحت مسئولیت وی زیرمجموعه مدیریت اچ‌اس‌ای، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت است، توضیح داد: بین این شرکت با اداره کل حفاظت محیط زیست در استان خوزستان و شهرستان‌های استان و دیگر استان‌هایی که دستگاه‌های حفاری در آنها فعالیت دارند، هم‌افزایی‌،‌ همکاری و نشست‌های مشترک مستمر برقرار و این همکاری‌ها به‌منظور حفظ محیط زیست در بخش‌های آب، خاک و هوای مناطق پیرامونی بسیار مؤثر و مورد توجه بوده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر