/
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
سخنگوی نیروهای مسلح‌:

۲۴ ساعته تمام تحرکات دشمنان را رصد می‌کنیم/ کوچکترین تحرک را بلافاصله پاسخ خواهیم داد

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ۲۴ ساعته تمام تحرکات دشمنان را رصد می‌کنیم، گفت: کوچک‌ترین تحرک را بلافاصله پاسخ خواهیم داد.
کد خبر : ۴۶۰۳۱
نبض نفت-سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی پیش‌از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از سفر قریب‌الوقوع رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به استان خبر داد و اظهار داشت: سرلشکر باقری‌ هر سال از چند استان به ویژه استان‌های مرزی کشور بازدید میدانی کرده و از نزدیک مشکلات را بررسی و پیگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تدابیر ابلاغی رهبر معظم انقلاب به ستاد کل نیروهای مسلح، تبدیل به طرح‌های راهبردی خواهد شد، افزود: این طرح‌ها پس از سیاست‌گذاری در قالب برنامه‌های مختلف به فرماندهان چهار سازمان ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و وزارت دفاع ابلاغ و آنها نیز متناسبت با شرایط استان‌ها بومی‌سازی و در دستور کار قرار خواهند داد.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه حضرت آقا جدا از بحث مرجعیت و اینکه ولی امر مسلمین جامعه و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، فرمانده معظم کل قوا و این خاص کل نیروهای مسلح است، تصریح کرد: فرامین رهبری در نیروهای مسلح در کف میدان، پیاده‌سازی و اجرایی خواهد شد و در همین راستا نظارت‌ها را از پایین‌تر سطوح انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در این معاونت مأموریت اصلی‌مان در حوزه جنگ نرم، عملیات روانی و جنگ شناختی، حوزه فرهنگی، اجتماعی، فضای مجازی، رسانه‌ها، تبلیغات دفاعی، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است، افزود: علاوه‌بر اینها، ستاد راهبردی بسیج نیز در ستاد کل نیروهای مسلح فعالیت داشته تا در سایه فعالیت و اقدامات این حوزه‌ها، بتواند اقتدار و عزت نظام افزایش یابد.

سردار شکارچی با ذکر اینکه در این معاونت درگیر جنگ و با دشمنان دست به یقه هستیم، بیان کرد: خوشبختانه برای مقابله با دشمنان هماهنگی و هم‌افزایی خوبی در حوزه‌ها و معاونت‌های این ستاد وجود داشته و از دستاوردهای نظام صیانت کرده و در حوزه تهاجمی و تولید محتوای هدفمند از کارشناسان متخصص، متعهد و تیزهوش استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در مرکز رصد ستاد کل نیروهای مسلح در کمتر از ثانیه تمام دنیا و تحرکات دشمنان را رصد می‌کنیم، اظهار کرد: برآورده اطلاعاتی کامل از حوزه‌های مختلف داشته و اگر جریانی بخواهد مشکلی ایجاد کند، بلافاصله ورود و پاسخ خواهیم داد.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به لبیک این ستاد به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در دوران اخیر کرونا گفت: سازمان بسیج در سال گذشته 21هزار میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری و بین فقرا توزیع کردند که این بیانگر اعتماد مردم به این مجموعه است.

وی از تشکیل و فعالیت 43هزار گروه جهادی برای محرومیت‌زدایی در سطح کشور خبر داد و عنوان‌کرد: این گروه‌ها به مناطق محروم خدمت‌رسانی و به دولت کمک کرده تا در اجرای برنامه‌ها موفق شوند و همه دستگاه‌های کشوری و لشکری نیز به آنان کمک می‌کنند.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بسیج باید اعتلا یابد، ابراز داشت: در راستای تحقق فرامین معظم‌له سند اعتلای بسیج مبتنی بر بیانیه گام دوم در سال گذشته طراحی شده و باید همه با هم به پیشبرد این برنامه‌ها کمک کنیم.

وی با بیان اینکه امروز درگیر یک جنگ تمام عیار با دشمن هستیم، افزود: دشمنان دنبال دین‌زدایی و ترویج تفکر وهابیت و سلفیت هستند و در همین راستا تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار گرفته‌اند که می‌توان با هوشیاری، بصیرت و شبکه‌سازی اجتماعی با آنان مقابله کنیم.

سردار شکارچی از هم پاشیدن کانون و بنیان خانواده‌ها، افزایش اختلافات خانوادگی و طلاق را از دیگر راهبردهای اصلی دشمن خواند و افزود: از دیگر خواسته‌های دشمنان "روحانیت‌زدایی، برپایی اعتراضات، ایجاد فاصله میان نظام و مردم، بزرگ‌نمایی مشکلات و ترویج فساد اخلاقی است و در همین راستا تمام ظرفیت‌ها و امپراطور رسانه‌ای خود را به‌کار گرفته‌اند.

وی با اشاره اینکه در حوزه سخت بسیار قوی هستیم، افزود: امروزه در بالاترین سطح از آمادگی قرار داشته و اگر دشمن تکانی بخورد، با خاک یکسانش می‌کنیم.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما مدافع مردم هستیم و نمی‌گذاریم کوچکترین آسیبی به آنان برسد چراکه این مشی نظام است، تصریح کرد: مردم، رکن اصلی در برقراری امنیت پایدار هستند و باید والاترین خدمات به آنان ارائه شود.

سردار شکارچی با ابراز اینکه خودمان را موظف دانسته که تکلیفی به نمایندگان حضرت آقا در استان‌ها کمک کنیم، گفت: خوشبختانه نیروهای مسلح در استان کردستان ارتباط خوبی با نماینده ولی‌فقیه در کردستان داشته و این دفتر را مرکز و محور وحدت می‌دانند.

منبع:تسنیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر