/
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

جشن میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با حضور خادمان حرم رضوی در شرکت پالایش نفت بندرعباس

در سالروز میلاد امام رضا (ع) کاروان زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی همراه با پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) در پالایشگاه نفت بندرعباس حضور یافتند.
کد خبر : ۴۶۰۳۹
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ در ادامه حضور کاروان زیر سایه خورشید در هرمزگان، خادمان حرم رضوی با پرچم سبز بارگاه امام هشتم (ع) که نماد معنویت و عنایت آن امام معصوم به مردم این سرزمین است، در پالایشگاه نفت بندرعباس حضور یافتند و کارکنان این پالایشگاه با استقبال گرم  از خادمان رضوی و به نیت زیارت بارگاه آن امام همام، بیرق سبز حرم مطهر امام رضا (ع) را زیارت کردند و عشق و علاقه خود را به اهل بیت علیه السلام نشان دادند.
بر اساس این گزارش خادمان حرم مطهر همراه با پرچم حرم رضوی و معطر به عطر بارگاه آن امام رئوف، در اتاقهای کنترل واحد های عملیاتی، کارگاه مرکزی و ایستگاه آتش نشانی پالایشگاه حضور یافتند و پس از تبرک جستن کارکنان و پس از برپایی نماز ظهر و عصر در مسجد پالایشگاه و در جمع کارکنان به مدیحه سرایی پرداختند.
در این روز مبارک همچنین به کسانی که نام مبارک «رضا» داشتند و کسانی که روز تولدشان با سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج همزمان بود جوایزی اهدا شد.
در روز میلاد پر نور و شعف امام رضا (ع) چشم های عاشقان فرسنگ ها دورتر از حرم مطهر رضوی و به واسطه بیرق متبرک و عطراگین حرم خیس و بارانی می شود، زیر لب زمزمه هایی با امام خود می کنند، حاجت هایشان را مرور کرده و از امام مهربانی برای گشایش و رفع مشکلات کمک می طلبند.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر