/
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
منطقه ویژه پارس؛

تجمیع فعالیت‌های اداری گمرک در منطقه ویژه پارس

سرپرست مدیریت گمرکی سازمان منطقه ویژه پارس از تجمیع خدمات اداره کل گمرک این منطقه و مدیریت گمرکی سازمان منطقه ویژه پارس در دروازه شرقی گمرک این منطقه خبر داد
کد خبر : ۴۶۶۴۸

به گزارش نبض نفت به نقل از منطقه ویژه پارس، صادق دانش‌دوست با بیان این خبر اظهار کرد: برای جلوگیری از بروکراسی و رفت و آمدهای هزینه و زمانه بر، فعالیت ادارات گمرک منطقه ویژه پارس و سازمان منطقه ویژه پارس، در اداره مرکزی واقع در دروازه شرقی این منطقه تجمیع شد.

وی افزود: این اقدام در پی درخواست‌های مکرر فعالان اقتصادی منطقه ویژه پارس اعم از شورای راهبردی پتروشیمی‌های مستقر، شرکت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، نفت و گاز پارس، دیگر فعالان اقتصادی منطقه و تکریم ارباب رجوع انجام شده است.

سرپرست مدیریت گمرکی سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: این مجتمع جامع و تخصصی گمرکی در سطح منطقه، مشتمل بر زیرساخت‌های اساسی و مورد نیاز حوزه گمرک و با دسترسی سهل و آسان به اتوبان کشوری از طریق تقاطع غیر همسطح در ورودی شرقی منطقه واقع شده است.

دانش‌دوست از تلاش‌های معاونت فنی و مهندسی، مدیریت های پشتیبانی و فناوری اطلاعات سازمان منطقه ویژه پارس برای انجام این مهم قدردانی کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر