/
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس؛

ارائه گزارش اقدام‌های پتروپارس و نفت و گاز پارس در کمیسیون انرژی مجلس

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از ارائه گزارش اقدام‌های دو شرکت پتروپارس و نفت و گاز پارس با حضور مسئولان دو مجموعه در نشست این کمیسیون خبر داد.
کد خبر : ۴۶۸۸۹
نبض نفت-مالک شریعتی‌نیاسر در تشریح نشست عصر روز یکشنبه (دوم مردادماه) کمیسیون انرژی مجلس که با حضور مسئولان دو شرکت پتروپارس و نفت و گاز پارس گفت: در این نشست مسئولان شرکت پتروپارس گزارشی از اقدام‌های انجام‌شده، برنامه‌های چند ماه‌ اخیر این شرکت و برنامه‌هایی که برای پروژه‌های در حال اجرا دارند به‌ویژه طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی ارائه کردند.

وی افزود: طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی پس از تأخیر چندساله به‌عهده شرکت پتروپارس گذاشته شد و قرار است طی یک تا دو سال آینده به ظرفیت نهایی تولید برسد، مسئولان شرکت پتروپارس تأکید کردند که بومی‌گزینی در پروژه‌های این شرکت در نواحی نفت‌خیز و گازخیز کشور با دقت و سرعت بیشتر دنبال خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در این نشست همچنین مسئولان شرکت نفت و گاز پارس گزارشی از پروژه‌های اصلی این شرکت ارائه کردند که بحث اصلی پیرو پروژه فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی بود، البته اکنون جمع‌بندی بر فشارافزایی در خشکی است.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر