/
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

همراه با نبض نفت؛ لحظه به لحظه با آتش سوزی در ساختمان وزارت نیرو

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در یک ساختمان اداری واقع در خیابان، ولی عصر خبرداد.
کد خبر : ۴۶۹۱

پایگاه خبری نبض نفت - سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۰ و ۶ دقیقه صبح امروز، آتش سوزی در یک ساختمان اداری واقع در خیابان، ولی عصر، بالاتر از میدان، ولی عصر به نیرو‌های سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

به گزارش نامه نیوز وی افزود: بلافاصله نیرو‌های ۳ ایستگاه سازمان آتش نشانی به همراه امکانات کافی در محل حادثه حضور پیدا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: در طبقه منفی ۴ یک ساختمان ۸ طبقه اداری که دارای ۴ طبقه زیر زمین بود، در قسمت بایگانی آتش سوزی رخ داده بود.

ملکی ادامه داد: این حریق سبب فعال شدن سیستم اطفای حریق ساختمان شده بود و مقدار قابل توجهی پودر سراسر ساختمان را فرا گرفته بود.

وی از خارج کردن ۵۰ شهروند محبوس در این ساختمان اداری خبرداد و خاطرنشان کرد: آتش نشان‌ها موفق شدند ۵۰ شهروند گرفتار در این ساختمان اداری را که محبوس شده بودند، به سلامت از ساختمان خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: در این حادثه تنها ۲ شهروند دچار مشکلات تنفسی شده بودند که از سوی آتش نشان‌ها به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شدند.

شبکه خبر هم اعلام کرد این اتش سوزی در ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو بالاتر از میدان ولیعصر به وقوع پیوسته است.


تلاش برای سلامت شهروندان و بازگشت سریع آنان به زندگی عادی

وزیر نیرو در حاشیه بازدید از محل آتش سوزی در ساختمان اداری تولید برق حرارت گفت: سلامت شهروندان و بازگشت سریع آنان به زندگی عادی مدنظر وزارت نیرو است


وزیر نیرو:کاهش دما در ساختمان برق حرارتی،خاموش شدن آتش را نوید می دهد

وزیر نیرو با اشاره به روند کاهش درجه حرارت در محل حادثه ساختمان شرکت برق حرارتی، گفت: درجه حرارت از بیش از 300 درجه هم اکنون به حدود 100 درجه رسیده است و این نوید را می‌دهد که در ساعت های پیش رو آتش خاموش شود.


آتش سوزی ساختمان برق حرارتی صدمات جانی نداشته است

مدیرکل دفتر مدیریت بحران پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: خوشبختانه آتش سوزی ساختمان شرکت تولید برق حرارتی هیچگونه صدمات جانی و انسانی نداشته است.


تشکیل جلسه مسئولان جنب ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو

در پی حریق ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو که بیش از ۲۵ ساعت است اطفای آن در حال انجام است، مسئولان دستگاه‌های مختلف در هتل کوثر که در جنب ساختمان برق حرارتی قرار دارد، تشکیل جلسه دادند.


منبع سوختی گازوئیل در ساختمان «برق حرارتی» وزارت نیرو وجود ندارد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: عملیات اطفای حریق ساختمان «برق حرارتی» وزارت نیرو در حال حاضر از طریق تزریق آب در حال انجام است.


گاز ۲۰۰ مشترک اطراف ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو قطع است

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به آتش‌سوزی ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو، گفت: برای ایمنی بیشتر شرکت ملی گاز ایران، گاز ۲۰۰ مشترک اطراف این ساختمان را قطع کرد.


آتش‌سوزی ساختمان برق حرارتی در بخش اسناد راکد بوده است/ آب و برق منطقه برقرار است

قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: در آتش‌سوزی ساختمان، برق حرارتی قسمتی از اسناد راکد دچار حریق شده و تمامی اسناد مهم روز گذشته از محل تخلیه شده است.


دو شباهت ساختمان برق حرارتي وزارت نيرو با پلاسکو

اسكلت ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو  فلزي و همانند ساختمان پلاسكو است؛ این ساختمان در سال  ٥٤  ساخته شده است.

سازنده ساختمان همان سازنده پلاسكو است.


هنوز حریق طبقه منفی چهار وزارت نیرو اطفاء نشده است/نوسان دما وجود دارد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران آخرین وضعیت اطفاء حریق در ساختمان وزارت نیرو را تشریح کرد.


نفوذ به طبقه منفی چهار ساختمان وزارت نیرو برای اطفای حریق

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران آخرین وضعیت عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو را تشریح کرد.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر