/
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
«حلی‌نت» با حمایت همراه اول؛

برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات سراسری برنامه‌نویسی «حلی‌نت» با حمایت همراه اول

سیزدهمین دوره مسابقات سراسری برنامه‌نویسی «حلی‌نت» در دو رده سنی برگزار می‌شود.
کد خبر : ۴۶۹۱۷

به گزارش نبض نفت به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، گردهمایی بزرگ برنامه نویسی دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه در قالب «سیزدهمین دوره مسابقات سراسری برنامه نویسی حلی نت» با حمایت آکادمی همراه اول روز جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱، برگزار می شود.

 

این دوره از مسابقات حلی نت برخلاف دوره های گذشته، در یک مرحله‌ و به صورت حضوری برگزار می شود که شرکت کنندگان در یک مسابقه فشرده بین بهترین های برنامه‌نویسی و کامپیوتر کشور، به رقابت می پردازند.

 

با توجه به برگزاری این رویداد حوزه علوم و مهندسی کامپیوتر در یک روز، مسابقات جانبی و کارگاه های آن نیز در همین تاریخ برگزار می شود.

 

این مسابقه بیشتر به مهارت حل مسأله و برنامه نویسی می پردازد که موفقیت در آن، کمک شایانی به دانش‌آموزان برای موفقیت در المپیاد کامپیوتر می کند.

 

برگزاری این رویداد برای دو رده سنی «الف» و «ب» است که شامل دانش آموزان دوره اول متوسطه، دوم متوسطه و دانشجویان سال اول دانشگاه می شود.

 

جوایزی هم که برای نفرات اول تا سوم «رده الف» در نظر گرفته شده به ترتیب ۷۵، ۵۰ و ۳۵ میلیون ریال و برای نفرات اول تا سوم «رده ب» به ترتیب ۱۰۰، ۷۵ و ۵۰ میلیون ریال است.

 

همچنین مجموع جوایز در نظر گرفته شده برای مسابقات جانبی این رویداد به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال است که علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام که تا روز سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ادامه دارد، می توانند به نشانی www.hellinet.ir مراجعه کنند.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر