/
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت در بازار خودرو قفل شد

رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که سایپایی ها نیز همانند پرتیراژهای ایران خودرو امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
کد خبر : ۴۶۹۳۲
نبض نفت-استپ قیمتی در بازار محصولات سایپا در حالی صورت گرفته که از ابتدای هفته جاری سایپایی ها با افت در بازار قیمت گذاری می شدند. به گفته فعالان بازار خودرو تثبیت نرخ دلار عمده دلیلی است که موجب شده تا بازار خودرو روزی آرام را سپری کند و با توجه به قرعه کشی جدید خودرو شاهد نوسان شدید در این بازار نخواهیم بود. فعالان این بازار بر این نکته نیز تاکید می کنند که تغییر درقیمت خودرو در شرایط کنونی در صورتی رخ خواهد داد که شاهد رخ داد مهمی به لحاظ سیاسی و یا اقتصادی باشیم در غیر این صورت تغییرات محدود خواهد بود.  

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که  مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین»  در بازار 364 میلیون تومان عرضه شد و «ساینا» بدون تغییر در بازار 209 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر خانواده تیبا هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند و با این شرایط «تیبا صندوقدار» امروز در بازار بدون تغییر 201 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» در بازار 205 میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم  با ثبات عرضه شدند و قیمت «کوییکR » امروز 218میلیون تومان شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 207 میلیون تومان دست به دست شد.

منبع:اقتصادنیوز

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر