/
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
برگزاری بوتکمپ «پایتون و هوش مصنوعی»؛

برگزاری بوتکمپ «پایتون و هوش مصنوعی» توسط همراه اول

ثبت‌نام حضور در بوتکمپ «پایتون و هوش مصنوعی» که توسط آکادمی همراه اول و برای انتقال تجارب واقعی متخصصان تراز اول جهانی در حوزه هوش مصنوعی برگزار می‌شود، آغاز شد.
کد خبر : ۴۶۹۶۳

به گزارش نبض نفت به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بوتکمپ آنلاین تابستانی «پایتون و هوش مصنوعی» ۲۲ مردادماه سالجاری توسط آکادمی همراه اول و با همکاری مرکز تحقیق و توسعه همراه اول آغاز به کار خواهد کرد و بعد از سه هفته آموزش پایتون، پنج هفته به صورت عملیاتی با سه پروژه در حوزه های «پردازش تصویر»، «پردازش متن» و «پردازش صوت» به کار خود ادامه خواهد داد.

 

در این بوتکمپ، شرکت کنندگان با برنامه نویسی به زبان پایتون و همچنین مفاهیم اساسی یادگیری ماشین و شبکه های عصبی عمیق آشنا خواهند شد؛ در پایان این رویداد نیز آمادگی لازم برای ورود به بوتکمپ های پیشرفته و کاربردی در بینایی ماشین، پردازش گفتار و صوت و همچنین پردازش زبان های طبیعی آکادمی همراه را کسب خواهند کرد.

 

همچنین در طول اجرای بوتکمپ، برای آشنایی شرکت کنندگان با تجارب واقعی متخصصان تراز اول جهانی در حوزه هوش مصنوعی، چندین وبینار با بیش از ۸۰ ساعت محتوای آموزش تئوری و کدنویسی برگزار خواهد شد.

 

مدرسان و اساتید مطرح و صاحب نظر از دانشگاه های مختلف جهان در این رویداد حضور خواهند داشت؛ در بخش وبینار نیز سخنرانان بین المللی نظیر «محمد شکوهی یکتا» دانشمند ارشد علوم کاربردی داده در مایکروسافت و دکترای علوم کامپیوتر از دانشگاه کالیفرنیا ریورساید، «بهرام وزیر نژاد» دکترای مهندسی بیوالکتریک دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر ارشد متخصص یادگیری ماشین در شرکت دلویت استرالیا و همچنین «دو فی» دکترای مدیریت علوم و مهندسی از دانشگاه صنعتی هیفی و مدیر مالکیت معنوی هوآوی در کانادا به ارائه های ویژه و تخصصی خواهند پرداخت.

 

علاقه مندان شرکت در این بوتکمپ تخصصی فقط تا روز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱، فرصت ثبت نام از طریق لینک https://hamrah.academy/course/122 را دارند که پیش از آن بهتر است نسبت به مزایای حضور در این دوره مطلع باشند.

 

حضور بدون نیاز به تجربه قبلی برنامه نویسی پایتون و دانش هوش مصنوعی، بهره گیری از اساتید مجرب دانشگاه های برتر کشور برای یادگیری مفاهیم تئوری، تجربه یادگیری مستقیم از طریق کدنویسی برای پروژه های واقعی از قلب شرکت های مطرح فناوری و هوش مصنوعی کشور و حل تمرین و پرسش و پاسخ زنده هفتگی با مهندسان مجرب شرکت های حاضر در بوتکمپ بخشی از این مزایا است.

 

گفتنی است، مسابقه پایانی این رویداد در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۱ برگزار و نفرات برتر آن ضمن دریافت گواهینامه، همزمان با اختتامیه که ۱۶ مهرماه سالجاری برگزار خواهد شد، به شرکت های حاضر در بوتکمپ (مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، شرکت هوش پارت و شرکت سنسی فای) جهت کارآموزی و استخدام معرفی خواهند شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر