/
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
خانواده شهید مدافع حرم بانک؛

دیدار مدیران ارشد بانک ملی ایران با خانواده شهید مدافع حرم بانک

مدیران ارشد بانک ملی ایران همزمان با حضور در شهر مقدس مشهد با خانواده شهید محمدرضا سنجرانی ، تنها شهید مدافع حرم در شبکه بانکی کشور دیدار کردند .
کد خبر : ۴۷۰۱۳
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، در این دیدار که ابوالفضل نجارزاده ، قائم مقام مدیر عامل ، حسن مونسان و صمد عزیزنژاد ، اعضای هیات مدیره ، فرهاد معقول معاون منابع انسانی ، محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور ،اکبر شبانی مدیر امور حراست ، مهدی سوهانیان رئیس اداره کل روابط عمومی و حمید صفای نیکو رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی حضور داشتند ، نجارزاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطر همکار شهید، محمدرضا سنجرانی گفت: قطعا همه ما قدردان شهدا و خانواده شهدا هستیم .
حسن مونسان نیز ضمن تجلیل از خانواده شهید بیان داشت :همه ما مدیون خون شهدا هستیم و وظیفه مدیران در قبال خون شهدا سنگین تر است. صمد عزیزنژاد هم با گرامیداشت یاد و خاطر شهید محمدرضا سنجرانی ، جانفشانی در راه حق را از ویژگی های بارز شهدا دانست .
در این دیدار محمد نجف زاده نیز طی سخنانی اظهار داشت: امنیت حاکم بر جامعه امروز کشورمان ، حاصل جانفشانی شهدا ، رزمندگان و ایثارگران است .
فرهاد معقول نیز مجاهدت های شهدا را حاصل رشد و تربیت صحیح ایشان دانست و از خانواده این شهید گرامی تجلیل کرد .
در این بازدید حمید صفای نیکو ایثار و از خودگذشتگی و دلداگی به سرور شهدای عالم را از ویژگی های مهم این شهید جلیل القدر بیان کرد .
شایان ذکر است محمد رضا سنجرانی ، ملقب به کرار در تاریخ اول مهرماه سال 1396 و همزمان با آغاز ماه محرم با بذل جان خویش به مقتدایش سرور و سالار شهیدان پیوست .
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر