/
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
مراسم تودیع و معارفه؛

برگزاری تودیع و معارفه رییس اداره امور شعب جنوب تهران

مراسم تودیع و معارفه رییس اداره امور شعب جنوب تهران بانک ملی ایران با حضور عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک و همچنین معاون امور شعب و بازاریابی تهران برگزار شد.
کد خبر : ۴۷۱۰۳
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،فرهاد معقول عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک در این مراسم با اشاره به حضور همه جانبه مردم جنوب تهران در رخدادهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس،گفت: بانک ملی ایران باید دین خود را به مردم جنوب شهر تهران ادا کند.
معقول با اشاره به کارکنان پر توان و پر انگیزه اداره امور شعب جنوب تهران تاکید کرد:باید شرایطی فراهم شود تا فرصت ارتقاء عادلانه برای این افراد چه در امور شعب جنوب تهران و چه در بخش های دیگر بانک فراهم شود.
بیژن مقدم بیرانوند نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت شایسته سالاری و جانشین پروری، گفت: کمیته انتصابات این مجال را فراهم می کند  تا همه کارکنان فرصت ارائه توانمندی های خود را به صورت عادلانه داشته باشند.
وی افزود: نزدیکی اداره امور شعب جنوب تهران به بازار بزرگ تهران و برخورداری از کسب و کارهای این منطقه از امکانات خوب شهری، فرصت های مناسبی را فراهم آورده است که می توان با روحیه انقلابی و جهادی از آن در راستای ارتقای عملکرد این اداره امور شعب،استفاده کرد.
علیرضا جعفری رئیس جدید اداره امور شعب جنوب تهران نیز در این مراسم گفت:این اداره امور شعب از ظرفیت های فراوانی برخوردار است که می توان با همت و تلاشی که در کارکنان آن سراغ دارم و همچنین ظرفیت های اقتصادی این منطقه یک شاهکار را در ارتقاء عملکرد اداره امور شعب جنوب تهران، به ثبت رساند.
محمد جواد داوری رئیس پیشین اداره امور شعب جنوب تهران نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب در طول دوران خدمت خود ارائه کرد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر