/
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
در دیدار مدیر عامل بانک صنعت و معدن با استاندار ایلام مطرح شد؛

ایجاد خط اعتباری بانك صنعت و معدن / محرومیت زدایی از استان های كمتر برخوردار

دکتر علی خورسندیان، در نشست با استاندار و مسؤلان استانی دست اندر کار تولید و اشتغال استان ایلام از ایجاد خط اعتباری توسط این بانک در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر : ۴۷۴۳۰
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، مدیرعامل این بانک که به ‌منظور بازدید از برخی طرح های صنعتی به این استان سفرکرده بود در ادامه این بازدیدها در نشست مشترکی با استاندارد و دیگر مسؤلان استان ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند با تأکید بر موقعیت و ظرفیت های استان ایلام در حوزه‌های مختلف بیان داشت: ارتباط بین بنگاه‌های تولیدی و بانک‌ها یک ارتباط متقابل و مؤثر است و ضروری است که این رابطه با برگزاری جلسات سازنده و تبیین درخواست های طرفین در راستای بهبود فضای تولید و اشتغال ارتقا یابد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه سخنان خود ضمن تشریح رویکرد این بانک در محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور از طریق توسعه صنعتی و امکان اشتغال پایدار عنوان داشت: اهتمام ما تمرکززدایی و گسترش واحدهای تولیدی متناسب با آمایش سرزمین و بهره برداری از ظرفیت ها و مزیت های اقتصادی این استان است.
وی از تخصیص بیش از 70 هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک صنعت و معدن به واحدهای تولیدی این استان خبر داد و ادامه داد: این بانک با توجه به رسالت خود وظیفه دارد در خدمت سرمایه‌گذاران و بنگاه‌های تولیدی باشد و در این راستا می‌تواند با بررسی کارشناسی در حوزه تأمین مالی و ارائه خدمات نوین خود نقش مهمی در تسهیل و تسریع روند سرمایه‌گذاری در این استان داشته باشد.
در این دیدار حسن بهرام نیا، استاندار ایلام گفت: این استان از ظرفیت های اقتصادی و صنعتی خوبی برخوردار است و بانک صنعت و معدن نیز همکاری مناسبی با صنعتگران استان داشته است؛ در حوزه اشتغال نیز 12 هزار شغل در این استان ایجاد شده که به پیشنهاد بنده به 14 هزار افزایش یافت و هم اکنون رتبه اول اشتغال در کشور را داریم.
وی افزود: برای تامین برق پایانه نیز پست 32 مگاواتی برق ایجاد شده و 20 هزار متر مربع با اعتباری افزون بر 80 میلیارد تومان در مهران ایجاد شده و 350 میلیارد تومان نیز در حوزه راه های اربعین هزینه شده است.
گفتنی است در این نشست مقرر شد، شرکت های بزرگ نسبت به تمرکز موجودی حساب های خود نزد بانک صنعت و معدن اقدام کنند تا بانک نیز متقابلا با توان وام دهی بیشتر به ارائه خدمات به این شرکت ها بپردازد.
دکتر خورسندیان همچنین در خلال این سفر در جمع کارکنان مدیریت استانی ایلام حضور یافت و طی مراسمی محمد کلانتری را به عنوان مدير استاني و رييس شعبه ایلام معرفي نموده و از زحمات امین رضایی مدير پيشين این استان که منشاء اقدامات مؤثر و مثبتی در حمایت از واحدهای تولیدی استان بوده است، قدرداني کرد.
وی در جمع همکاران بر نقش مهم بانک صنعت و معدن در توسعه و رونق واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: مدیریت استانی این بانک توانسته در سطح مطلوبی به معرفی و ارائه خدمات متعدد به مشتریان بپردازد و عملکرد خوب همکاران ما در این استان کاملا مشهود است.
در این نشست حسین عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن نیز اظهار داشت: مقوله تولید و سرمایه گذاری در این حوزه با امنیت رابطه مستقیم دارد و با ایجاد زیرساخت های لازم و حمایت از کارآفرینان و صنعتگران می توان ظرفیت های بالقوه را بالفعل نمود و در این مسیر توان تخصصی و مشاوره ای بانک صنعت و معدن نیز می تواند نقش سازنده ای داشته باشد.
وی بر اهمیت وصول مطالبات تاکید کرد و گفت: تداوم خدمات دهی بانک وابسته به وصول هر چه سریع تر مطالبات غیر جاری است و بایستی یک اعتماد دوطرفه و متقابل بین بانک و مشتریان وجود داشته باشد.
محمد کلانتری مدير جديد استان ایلام پیش از این سمت، مديريت استان کرمانشاه و رياست شعبه کرمانشاه را بر عهده داشته است.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر