/
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
دکتر نیکوهمت مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در پاسخ به نبض نفت:

روغن‌های تقلبی بیشترین آسیب را به قشر ضعیف جامعه وارد می‌کند

دکتر نیکوهمت مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت در طی چند ماه گذشته میزان روغن‌های تقلبی در بازار زیاد شد و به خاطر تمایل قشر ضعیف به خرید روغن ارزان‌تر، روغن موتورهای تقلبی بیشترین آسیب را به این قشر وارد کرد.
کد خبر : ۴۷۶۷۰
روغن‌های تقلبی بیشترین آسیب را به قشر ضعیف جامعه وارد می‌کند
به گزارش نبض نفت مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت سپاهان و اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و پنچرگیران تهران امروز صبح در تهران و در ساختمان این اتحادیه برگزار شد.

در حاشیه این مراسم نشست خبری بین خبرنگاران با رئیس اتحادیه، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان و مدیرعامل کیمیا اسپیدی قشم برگزار شد. موضوع روغن‌های تقلبی یکی از محورهای اصلی این نشست بود. دکتر محمدامیر نیکوهمت مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در پاسخ به سئوال خبرنگار نبض نفت در خصوص میزان روغن‌های تقلبی و سهم این روغن‌ها از بازار گفت: از 100 درصد روغن موتور مورد نیاز کشور 85 درصد توسط چهار پالایشگاه کشور تامین می‌شود و شرکت‌های نفت سپاهان، پارس، ایرانول و بهران تولیدکننده اصلی تلقی می‌شوند. در طی چند ماه گذشته حدود 15 درصد از سهم بازار روغن موتور در کشور در دست شرکت‌های متفرقه بود که روغن تولیدی آنها بازیافتی است و روغن‌های تقلبی را باید در این 15 درصد جستجو کرد. نیکوهمت ردیابی روغن‌های تقلبی را وظیفه نهادهای نظارتی دانست و گفت: در چنین شرایطی نهادهای نظارتی باید روغن‌های تقلبی را در بازار شناسایی کنند تا آسیبی به خودروها وارد نشود چرا که تنها قشری که از این موضوع متضرر می‌شود قشر ضعیف جامعه است که تمایل دارند روغن را با قیمت کمتر و ارزان‌تر خرید کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر