/
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در برخی شرکت‌های گاز استانی

روند تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت گاز برخی استان‌ها با موارد خاصی روبرو است و برخی که به صورت پیمان بودجه سرمایه‌ای مشغول کار هستند تبدیل وضعیت شامل آنها نشده است.
کد خبر : ۴۷۶۸۹
مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در برخی شرکت‌های گاز استانی
به گزارش نبض نفت برخی ار نیروها در شرکت گاز برخی از استان‌ها که به صورت پیمان بودجه سرمایه‌ای مشغول کار هستند تبدیل وضعیت شامل آنها نشده است. در چند روز اخیر پیام‌های متعددی در این خصوص به پایگاه خبری نبض نفت ارسال شده است و از مسئولان شرکت ملی گاز خواسته‌اند این موضوع را پیگیری کرده تا مشکل این افراد حل شود.

متن ارسالی یکی از مخاطبان به شرح زیر است:

در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت‌های گاز استانی چند سال است که ما در امور مستمر و جاری شرکت کار اداری انجام میدهیم و داخل ستاد مشغول به کار هستیم. بیمه کامل داریم و ساعات کاری ما مطابق همکارانی است که ساعت ورود و خروج دارند. اما برای موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران به ما گفته‌اند چون پیمان بودجه سرمایه‌ای هست این تبدیل وضعیت شامل شما نخواهد شد در صورتی که جنبه کار ما مستمر است و‌ مطابق قانون شامل حال ما می‌شود.

خواهشمندیم این موضوع را پیگیری کنید تا مشکل ما حل شود. شرکت‌های گاز استانی بر اساس نوع پیمان خودش فرد را حذف کرده و به فرد برای ادامه روند اطلاعی داده نمی‌شود. این کار با بخشنامه جدید معاون رییس جمهور هم به نظر کاملا در تضاد است. از مسئولان محترم تقاضا داریم این موضوع را پیگیری کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر