/
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
حباب خطرناک در بازار سکه؛

شوک ریزش قیمت طلا به بازار سکه ۲۴ مهر

ارزش ذاتی سکه کمتر شده و حباب سکه به سطح بی سابقه ای در سال جاری رسیده، همین موضوع از نگاه عده ای از معامله گران ممکن است زمینه ی کاهش قیمت سکه را فراهم‌ کند.
کد خبر : ۴۸۷۰۴

نبض نفت- بازار سکه در معاملات نقدی اولین‌روز هفته شاهد عقبگرد قیمت سکه بود.

عقب نشینی قیمت سکه در بازار

فلز گران بهای داخلی دیروز از کانال ۱۵ میلیون تومان به کانال ۱۴ میلیون تومان‌برگشت و بر روی پله نهم کانال مذکور ایستاد.

سکه امامی در بازار روز شنبه با ۱۴ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به فروش رسید.این قیمت در مقایسه با ۲ روز پیش۶۰ هزار تومان کاهش را نشان می دهد

حباب خطرناک در بازار سکه

ارزش ذاتی سکه کمتر شده و حباب سکه به سطح بی سابقه ای در سال جاری رسیده، همین موضوع از نگاه عده ای از معامله گران ممکن است زمینه کاهش قیمت سکه را فراهم‌ کند.

ترس در بازار سکه

تحلیلگران فنی معتقدند کاهش قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی برای بازیگران سکه امامی خوشایند نیست و باعث ترس عده ای از معامله گران شده است.

سیگنال طلا به بازار سکه

طلای جهانی به زیر سطح هزار و ۶۵۰ دلاری رفته و همین‌امر موجب شده تا انتظارات نزولی در بازار فلز گران بهای داخلی تقویت شوند. 

در شرایط فعلی تکنیکال های بازار آینده طلا را نزولی می بینند و احتمال برگشت این فلز زرد رنگ تا سطح ۱۶۰۰ دلار را نیز محتمل می دانند

.نگاه سکه بازان به نرخ دلار

عده ای از معامله گران می گفتند در صورتی که نرخ دلار امروز صعودی شود احتمال ورود سکه به کانال ۱۵ میلیون تومان وجود خواهد داشت.

اما اگر این اتفاق  نیفتد احتمال برگشت سکه به سمت ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان وجود دارد.

با این حال،‌ سکه بازان در هفته های اخیر نشان داده اند که به راحتی محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را از دست نخواهند داد. 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر