/
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
برگزاری مراسم قرعه کشی؛

مراسم قرعه‌‏کشی دهمین دوره جشنواره حساب‌‏های قرض‌‏الحسنه بانک اقتصادنوین برگزار شد

مراسم قرعه‌کشی جوایز دهمین دوره جشنواره حساب‌‌های قرض‌‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین روز چهارشنبه بیست و هفتم مهرماه 1401 در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
کد خبر : ۴۸۸۳۵
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این مراسم با حضور اعضای هیئت نظارت بر قرعه‌کشی بانک‌ها متشکل از، نمایندگان دادستانی کل کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیئت‌مدیره بانک برگزار شد که طی آن، برندگان خوش‌اقبال این جشنواره مشخص شدند.
اسامی برندگان این قرعه‌کشی پس از تایید هیئت نظارت، در تارنمای بانک اقتصادنوین به نشانی www.enbank.ir منتشر و جوایز اعلامی در اسرع وقت به برندگان خوش‌اقبال اهدا خواهد شد.
در دهمین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک اقتصادنوین، به‌پاس قدردانی از مشتریان نیک‌اندیش، 21 جایزه یک میلیارد ریالی، 21 جایزه 500 میلیون ریالی، 21 جایزه 200 میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر برای اعطا به سپرده‌گذاران واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی این دوره در نظر گرفته شد.
گفتنی است، منابع جذب‌شده در این جشنواره به‌طور کامل صرف حمایت و دستگیری از اقشار نیازمند جامعه در قالب پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه می‌شود.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر