/
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵

تقطیع یک فیلم و موج‌سواری رسانه‌های خارجی علیه مدیر حراست شرکت نفت ستاره خلیج فارس

در روزهایی که کشور درگیر برخی تنش‌ها به خاطر جریان سازی رسانه‌های خارجی در خصوص موضوع حجاب است اما این رسانه‌ها به هر سوژه‌ای متوسل می‌شوند تا آن را با نارضایتی کارگران، اعتراض به حجاب اجباری و ... گره بزنند.
کد خبر : ۴۸۸۹۶
تقطیع یک فیلم و موج‌سواری رسانه‌های خارجی علیه مدیر حراست پالایشگاه ستاره خلیج فارس
به گزارش نبض نفت در حالی که کشور در یک ماه گذشته درگیر برخی تنش‌ها در خصوص فوت مهسا امینی و سوء استفاده مخالفان نظام از این موضوع است بسیاری از رسانه‌های مخالف نظام از هر سوژه‌ای استفاده می‌کنند تا بتوانند آن را به نارضایتی مردم ایران در عرصه‌های مختلف گره بزنند.

در همین راستا اخیراً یکی از کانال‌های تلگرامی حوزه نفت فیلم کوتاهی را منتشر کرده که در آن محسن جعفری مدیر حراست شرکت نفت ستاره خلیج فارس را کمربند به دست نشان می‌دهد و به مخاطب القا می‌شود که وی با کمربند کارگران را کتک می‌زند. بررسی‌های پایگاه خبری نبض نفت نشان می‌دهد این موضوع اصلا واقعیت نداشته و این کانال تلگرامی با تقطیع فیلم و حذف برخی از قسمت‌های آن پیام متناقضی را به مخاطب القا می‌کند. انتشار این فیلم در فضای مجازی سوژه بسیار مناسبی برای شبکه‌های تلویزیونی مخالف نظام فراهم کرده که چند روزی با آن سرگرم شوند.

محسن جعفری مدیر حراست شرکت نفت ستاره خلیج فارس در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت با تکذیب هر نوع خشونت علیه کارگران این پالایشگاه و سایر دستگاههایی که قبلا در آن حضور داشته گفت: این فیلم مربوط به مراسمی است که حدود دو سال پیش برگزار شد و در آن مراسم یکی از جانبازان عزیز که حدود 50 درصد جانبازی داشت و توان دفاع از خود را نداشت مورد بی‌احترامی چند نفر قرار گرفت و در این صحنه من کمربند را از دست افرادی که قصد حمله به وی را داشتند گرفتم.

جعفری افزود: قشر کارگر در هر مجموعه‌ای همیشه برای بنده قابل احترام بوده و به هیچ وجه به خودم اجازه نمی‌دهم که بخواهم چنین رفتار زشت و زننده‌ای با آنها داشته باشم.

لازم است تاکید شود در این فضا که رسانه‌های مخالفان نظام منتظر دستیابی به کوچکترین سوژه هستند تا از آن علیه نظام و امنیت کشور استفاده کنند تدبیر و درایت رسانه‌های داخلی بسیار ضروری به نظر می‌رسد و لازم است برای انتشار اخبار و مطالب دریافت شده وسواس بیشتری به خرج دهند. همچنین در این فضا انتشار یک تکذیبیه رسمی از سوی پالایشگاه ستاره خلیج فارس نیز می‌تواند به شفاف‌سازی موضوع کمک کند تا دشمنان نتوانند از این قبیل موضوعات سوء استفاده کنند.

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر