/
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

گلایه صاحبان خودرو از افت کیفیت بنزین پالایشگاه شیراز

به دلیل ضعف مدیریت سابق پالایشگاه شیراز و تاخیر زیاد در پروژه تولید بنزین یورو ۴ در این پالایشگاه، برخی از خودروها در شیراز دچار خرابی شده‌اند. با یک سرکشی به تعمیرگاههای فعال در شهر و پرس و جو از مکانیک‌ها و مالکان خودرو می‎توان به این موضوع پی برد.
کد خبر : ۴۹۱۴۱

به گزارش نبض نفت در چند ماه اخیر شاهد افزایش خرابی خودروها در سطح کلان شهر شیراز هستیم که پیگیری‌های خبرنگار ما و صحبت با چند تعمیرگاه معتبر در این شهر نشان می‌دهد کیفیت بنزین پالایشگاه شیراز یکی از دلایل اصلی این خرابی‌ها می‌باشد.

به گفته یکی از صاحبان خودرو خرید نکردن شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان فارس از پالایشگاه شیراز می‌تواند تا حدی به برطرف شدن این مشکل کمک کند. این صاحب خودرو که هزینه تعمیر خودرو حسابی وی را کلافه کرده معتقد است خرید بنزین از پالایشگاه اصفهان یا بندرعباس می‌تواند جایگزین مناسبی برای بنزین پالایشگاه شیراز باشد.

پایین آمدن کیفیت بنزین باعث شده آلودگی در در این کلانشهر نیز افزایش پیدا کند.

به دليل افت کيفيت بنزين سيستم انژکتور و در مراحل بعد موتور و سيلندرهاي آن با نقض رو به رو مي‌شود.

مراجعه خبرنگار نبض نفت به چندين تعميرگاه اتومبيل‌هاي انژکتوري و کاربراتوري در سطح شیراز از دو الي سه برابر شدن مراجعات مردم و نقص فني خودروها به دلیل مشکل در کیفیت سوخت حکايت دارد.

از مسئولان محترم انتظار می‌رود برای حل این مشکل به فکر یک راه حل مناسب باشند تا در این وضعیت اقتصادی فشار کمتری به صاحبان خودرو وارد شود و از طرفی با شروع فصل سرما آلودگی این شهر به صورت فزاینده افزایش پیدا نکند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر