/
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس

نودوهشتمین جایگاه عرضه سوخت ناحیه مرکزی پخش فارس به بهره‌برداری رسید

با افتتاح و بهره‌برداری از این جایگاه، شماره جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان به ۳۰۸ باب رسید
کد خبر : ۴۹۲۰۰

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسدالله طاهری در آیین بهره‌برداری از جایگاه عرضه سوخت «شهرداری زرقان» که جمعی از مقام‌ها و مسئولان محلی حضور داشتند، اظهار کرد: به‌منظور سوخت‌رسانی مطلوب‌تر، این جایگاه در ناحیه مرکزی شیراز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی تسریع و تسهیل سوخت‌رسانی به مردم را از اولویت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان رزقان بین شهرهای شیراز و مرودشت و حجم بالای تردد در این محور با بهره‌برداری از این جایگاه، سوخت‌رسانی به مردم این شهرستان مطلوب‌تر و ایمن‌تر انجام خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با اشاره به عرضه بنزین و نفت‌گاز در جایگاه یادشده، تصریح کرد: این جایگاه با سرمایه‌گذاری حدود ۱۱۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع و ۲۴ نازل افتتاح شده و زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر را نیز فراهم آورده است.

طاهری از آمادگی کامل منطقه برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه سوخت‌رسانی در بخش سوخت مایع و سی‌ان‌جی خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ۳۰ جایگاه در این استان در حال احداث است که تا پایان سال از این تعداد، ۱۰ جایگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر