/
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
با گذشت حدود ۵ ماه

بنزین سوپر و یورو ۴ همچنان در اهواز کیمیاست

عضو هیات مدیره کانون جایگاه‌داران سوخت کشور با بیان اینکه در کلانشهر اهواز حتی یک قطره بنزین سوپر و یورو ۴ توزیع نمی‌شود، گفت: پیگیری‌های بسیاری از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور و استان خوزستان انجام شده تا بر اساس مصوبه هیات دولت بنزین یورو ۴ و سوپر در کلانشهر اهواز توزیع شود اما چنین اتفاقی نمی‌افتد
کد خبر : ۴۹۲۰۵

نبض نفت - ابراهیم الباجی در خصوص علت عدم توزیع بنزین یورو ۴ و سوپر در جایگاه‌های سوخت کلانشهر اهواز اظهار کرد: حدود ۵ ماه است که در کلانشهر اهواز حتی یک قطره بنزین سوپر و یورو ۴ توزیع نمی‌شود.

وی افزود: پیگیری‌های بسیاری از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور و استان خوزستان انجام شده تا براساس آنچه قانون است، بنزین یورو ۴ و بنزین سوپر حداقل در جایگاه‌های سوخت کلانشهر اهواز بر اساس مصوبه هیات دولت توزیع شود اما چنین اتفاقی نمی‌افتد.

عضو هیات مدیره کانون جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در روزهای گذشته صحبت‌هایی داشته‌اند که در ۸ کلانشهر کشور بنزین یورو ۴ و سوپر توزیع می‌شود اما باید گفت که اصلا در اهواز حتی یک قطره بنزین یورو ۴ و سوپر وجود ندارد و توزیع نمی‌شود.

الباجی عنوان کرد: بنزین یورو ۴ و سوپر باید از پالایشگاه اراک وارد اهواز و توزیع شود اما علی رغم پیگیری‌های انجام شده عنوان می‌شود که هیچ بنزینی از این پالایشگاه برای اهواز فرستاده نمی‌شود و از این رو چیزی برای توزیع نیز وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در جایگاه‌های سوخت خوزستان فقط بنزین معمولی عرضه می‌شود و این مساله علاوه بر اینکه برای خودروها مشکل‌ساز است باعث آلودگی چند برابری هوا می‌شود، ادامه داد: پیش از این روزانه ۱.۲ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز توزیع می‌شد اما اکنون ۵ ماه است که چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

عضو هیات مدیره کانون جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: توزیع بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز مصوبه هیات دولت است و باید توزیع آن در کلانشهر اهواز مثل ۷ کلانشهر دیگر کشور انجام شود که متاسفانه متوقف شده است.

منبع: ایسنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر