/
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
دکتر سپهدار انصاری نیک مدیرعامل شرکت پتروشمی بندر امام:

شعار ندهیم؛ فقط برای توسعه کشور کار کنیم

دکتر سپهدار انصاری نیک مدیرعامل شرکت پتروشمی بندر امام در همایش توسعه روابط با شرکت‌های دانش بنیان و فناور تاکید کرد که در این شرایط کشور نباید شعار دهیم بلکه برای توسعه کشور باید کار کنیم.
کد خبر : ۴۹۳۲۹
شعار ندهیم فقط برای توسعه کشور کار کنیم
تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی
به گزارش نبض نفت دکتر سپهدار انصاری نیک مدیرعامل شرکت پتروشمی بندر امام در همایش توسعه روابط با شرکت‌های دانش بنیان و فناور استفاده از علم و روش‌های علمی را در صنعت نفت بسیار مهم دانست و گفت: برخی از شرکت‌های دانش بنیان که روش‌های استفاده از علم را به کار نبردند و حذف شدند و بسیاری از آنها پیشرفتی نداشند. مدیرعامل شرکت پتروشمی بندر امام افزود: در حال حاضر در کشور در علوم انسانی از روش‌های علمی استفاده بیشتری می‌شود و این در حالی است که در علوم مهندسی که باید از علم و روش‌های علمی استفاده بیشتری شود این موضوع رخ نمی‌دهد و در واقع در علوم مهندسی از علم استفاده کمتری می‌شود.

انصاری نیک در ادامه با اشاره به اینکه همایش‌ها باید بر محور حل مسئله برگزار شود گفت: در این همایش سعی ما بر این است که بتوانیم ارتباط بیشتری با شرکت‌های دانش بنیان برقرار کنیم. مدیرعامل شرکت پتروشمی بندر امام از تولید بیش از 40 محصول تا پنج سال آینده در این پتروشیمی خبر داد و گفت: برای توسعه این مجتمع پتروشیمی و استفاده بیشتر از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، جوانان و دانشمندان این مرز و بوم بسته‌های تشویقی در نظر گرفته‌ایم تا جوانان و دانشمندان عزیز برای حل مسئله به پتروشیمی بندر امام کمک کنند.

مدیرعامل شرکت پتروشمی بندر امام افزود: بسته‌های تشویقی را با تایید هیئت مدیره اجرایی خواهیم کرد و در این راه به حمایت سهامداران نیز نیاز داریم. ما این راه را ادامه خواهیم داد تا بتوانیم ضمن نوآوری از ساخت داخل نیز حمایت کنیم.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر